Capitolul 26

14.1K 906 113
                                    

În urmă cu patru luni și jumătate.

-Explică-mi din nou, de ce ne aflăm aici?O întreb din nou pe mama, în momentul în care deschide ușa vechii noastre case.

-Fiindca tatăl vostru ne-a invitat la cină.

-Îmi e somn, pot să plec acasă? Nu mă simt bine,încerc să mimez o stare de greață însă nu poți păcăli medicul. Ne-a prins mâinile, mie și fratelui meu, și ne-a tras în casa tatălui nostru. Știam că cei doi vor să se împace, deși mama era un pic pe gânduri.

-Bine ați venit, am o surpriză pentru voi. Dispare preț  de un minut, apoi apare din nou, alături de Natasha.

-Grozav, nu este de ajuns că ai înșelat-o pe mama, acum ne vei pune să stăm și la masa cu ea? Ridic mâinile dramatic, fratele meu pufăind iar mama fiind atentă la cei doi.

-Nu scumpo. Natasha are ceva să vă spună, dă-i  drumul.

-Will nu este fiul lui Stefan. Banii care mi dădea, erau pentru a ascunde relația care era între noi. Relație care a durat maxim patru zile de când Stefan și Sam au devenit un cuplu.

Toți eram mut i de uimire, numai tatăl meu zâmbea, știa că a câștigat inima mamei inapoi. Deși încrederea....

-Acum pot să trăiesc linistită că nu fratele meu vitreg a fost cel care m-a sărutat,sarcasmul fiind prezent, mi-am așezat mâna pe burtica ușor bombată.

-Te-ai sărutat cu William?Strigă în șoaptă Jack.

-De fapt el m-a sărutat,fratele meu începe să râdă, iar râsul său mă molipsește  și pe mine.

Prezent>>

După mica împăcare a părinților mei, am reclădit relația de prietenie cu Will. De Matt nu mai știu nimic, mi-am dat demisia de la firma lui Harold, mi-am schimbat numărul și mi-am vândut casa, cumpărându-mi un mic apartament. Sunt însărcinată în șase luni, cu o fetiță.

-Julieta, ai mâncat?Întreabă Will așezându-si o farfurie plină cu clătite.

-Da Will, asta înseamnă să fi matinal, să te trezești dimineața și să mănânci tot dimineața . Aseară nu te-am auzit când ai venit,zic luând o gură din sucul de portocale.

-Te-ai trezit la trei după masa, zice el râzând de mine. Era destul de târziu, nebunul ăla ne-a ținut până s-a săturat el. Ziceam că o să dorm pe biroul ăla afurisit. Nu am vrut să te mai trezesc, așa că am dormit pe canapea. Ești pregătită pentru ziua de mâine?

-Foarte pregătită ,zâmbesc  sincer atunci când mă îmbrățișează. Mâine  ei bine mâine are loc cununia noastră. Doar o nuntă restrânsă, noi doi, martorii, părinții și judecatorul. Fac asta doar pentru fetița mea. Știu că nu îl voi uita niciodata pe Matt, însă încerc să-l iubesc pe Will, așa cum el mă iubește pe mine și fetița aceasta.

-Vrei ceva în special diseară?

-Nu știu, fetița încă nu s-a decis. Dar presimt că va cuprinde și un desert.

-Vrei să mergem la restaurantul Sashei? Da, Sasha are deschiderea restaurantului în seara asta, are un băiețel sănătos, se va căsători cu fratele meu luna viitoare.

Apartament 69 (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum