9

262 36 27
                                    

Heeseung ile son konuşmamızın yani beni 'arkadaş' olarak tanımladığı olayın üzerinden iki gün geçmişti. Kendi binamdan çıkmamıştım çünkü yüzleşmek istemedim. Onun beni arkadaş olarak kabullendiği düşüncesi baştan aşağıya sarsmıştı beni.

Ve şimdi ilk başta sevimli duran ama şu andan itibaren nefret ettiğim kar tatili vaktiydi. Saat sabah dört ve biz ning'in evindeyiz.

Sağımda oturup sandiviç didikliyen yeji'yi es geçiyorum, lee minho'ya olan nefretini herkese anlatan ryujin'i de es geçiyorum. Fakat gözlerim karşımdaki bedene deyince donup kalıyorum.

İki gündür karşısına çıkmadığım beden şuan tam karşımdaydı. Ayrıca saat dört olmasına rağmen aynı çekicilik vardı üzerinde. Ben ise altıma basit bir eşofman giymiş, koca sweatshirt içinde kaybolmuş ve sinmiştim koltuğa.

Ryujin'in nefret dolu konuşmaları artık jay ile aralarında bir atışmaya dönmüştü. İkiside aynı konudan bahsediyordu fakat jay, minho'nun ryujin'den nasıl nefret ettiğini açıklıyordu ona. Ryujin de yapıştırıyordu cevabı.

Çalan kapı zili ile dikkatler oraya verildi. Ning gülümseyerek kapıyı açtı. Gördüğüm beden beni gülümsetmemişti. Altı kişi olacağız sanmıştım, winter planda yoktu.

Yolculuğa çıkacağımıza karşıt, oldukça süslenmişti. Gri eteği, gömleğinin üstüne giydiği gri ve pembe çizgili süveter. Dikkat çekiciydi. Kendimi süzdüm onu süzdüğüm gibi. Basitlik akıyordu.

Winter daha oturamadan ning konuştu. "Otobüs geldi!" Herkes ayaklanıp kapıya doğru ilerledi. Otobüse girdiğimizde sadece çift kişilik koltukların boş olduğunu gördüm. Surat astım, müzikli sefam olamayacaktı bugün.

Herkes teker teker geçtiğinde geriye ben, winter ve ryujin kalmıştı. Ryujin koltuklarda ilerledi ve farkettiği üzere bir ikili koltuk bir de minho'nun yanı boştu. Kendisine sırıtan bedeni es geçecekken jay konuştu.

"Kanka ryujin senle önemli bir şey konuşacakmış." deyip çocuğun yanına ittirdi resmen kızı. Ryujin, "Ne konuşacağım bu itle?" dedi. Fakat itaat edip oturması bizi hatta en çok yeji'yi şaşırtmıştı.

Winter ve bana da ikili koltuk kalıyordu. Heeseung'u görüyorum. Delici bakışlarını hissediyorum ama bu beni teslim olmaya itemez. Hızlıca köşeye yerleştim ve oturdum. Winter da yanıma oturdu.

_

Yolculuğu bitirmiş ve sonunda otele gelmiştik. Heeseung'un dedikleri aksine winter iyi bir kızdı. Bana sevgi ile yaklaştı ve birlikte yolculuk boyu sohbet ettik.

Kendisinin genshin impact oynadığını öğrenince küçük bir krize bile girmiştim.

Şimdi de eşyaları odalara taşımadan önce oda arkadaşlarımızı seçecektik. "Ya oğlum biz iki erkeğiz siz beş  kızsınız. Nasıl bölüşeceğiz?"

Jay'in sorusu üzerine hepimiz düşünmeye başladık. Zaten amacımız kişi sınırını doldurmaktı. Winter ve ryujin ayaklandı. Tüm gözler onlara dönerken "Fazla erkek olan bir grup ile yer değiştiririm." Ryujin'in sözleri üzerine herkes ona hak vermişti.

Winter da ona katıldığını söyleyip yanımızdan ayrıldılar. Yaklaşık bir on dakika sonra yeni takım üyemizi görünce hepimizin yüzü güldü bu sefer.

"Jake!" dedi heeseung ona sarılırken. Onun bugün ilk defa sesini duyuyordum. Jake, iyi çocuktu. Okulda oldukça popülerdi. Spor'a yatkındı, kibar ve yardımseverdi üstelik yabancı olduğu için ayrı dikkat çekmişti.

Sonunda tamamlanan takım ile odalarımıza dağılabilmiştik. Yatağa kendimi attığımda gruba gelen mesaj ile koca bir kahkaha patlattım.

ryujin:
Minho ile aynı takımdayım.
Sabah olsun poponuza sokacağım onu.

__________

gerçekten hiç moralim yok bu yüzden kontrol etmeden atıyorum hatalarımı görmezden gelin <3

love tonight, heerinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin