13

231 31 5
                                    

Eğlencenin tek bir harfini bils tadamadığım kış tatili nihayet bitmişti ve yeni bir depresyon dönemi başlamıştı. Heeseung'ın bana karşı olan gel gitli tavırları kafayı yememi sağlıyordu.

Sabah ilgiden boğuyor ama aynı günün akşamı eskisine hala boş olmadığını ima ediyor. Nasıl hareket edeceğimi, ne yapacağımı şaşırdım.

Ben şuan koltukta çikolata ve şeker kaplı koca bir sepet ile birlikte ağlıyorum. Onlar? Muhtemelen birbirlerine sevgi sözcükleri yağdırıyorlar.

Kapının açılma sesini duyunca canım arkadaşımın geldiğini anladım. Salona gelip karanlığın içinde gözlerini gezdirdi ardından  bastı ışığa. Gözlerimi akın eden bu ışık rahatsız edici ve lanet okunası.

"Kapat şu ışığı kör oldum." Diye bağırırken yanıma oturdu ve bir çikolata aldı eline. "Senin gene depresyon zamanın gelmiş. Ne oldu aşk kuşun yuvadan uçuyor mu?"

Dedikleri ile tekrar dolan gözlerimi bastırmadım. Bağıra bağıra zırlarken tekrar konuştu. "Olanları duydum şu yeni gelen kız ile gene olmuşlar mı ne."

"Yarama tuz basıyorsun destek ol biraz." Diyerek çemkirdim. Gülüp kafamı kolları arasına aldığında boguluyordum neredeyse. "Ya bırak bu işleri hem ben winter'ı tanıyorum. Aynı bölümdeyiz öyle aman aman birisi değil kendini beğenmişin teki."

Söyledikleri ilgimi çekmeye başlayınca ona kulak verdim. "Devam et." Gülümsedi. "Heeseung bundan aşırı takıntılı diye ayrılmış. Bu kız salmıyormuş çocuğu o yüzden kavga ediyorlarmış hergün. İşte heeseung bundan ayrılıp gidince de kız ağır bunalıma girmiş sonra da kaydını bu okula aldırmış çocuğun etrafında olmak için. Klasik manyak işte."

Açıkçası gerçekten şaşırmıştım. Winter bana 'gelecek planlarımız uyuşmadı' tarzı bir bahane sunmuştu bu konu hakkında, aslında demesi gereken 'ben bir manyağım ve oda bundan rahatsız oldu.'

"İnanamıyorum. Şuan içimdeki umut kıpırtıları harekete geçti. Yarın bu kızla konuşacağım." dedim koltuktan fırlarken. "Yeji ve ryu'ya da söyle. En azından planınız olsun. Size katılmak isterdim ama çok daha lüzumlu işler ile meşgulum." dediklerine göz devirip odama doğru adımlamaya başladım.

_

Bitch you better be joking😌🖖 🦄

karina:
ACIL DURUM
BAYILDIM
OLDUM
AMBULANSDAYIM

yeji:
NE

ryujin:
ne yapayim
banane

karina:
cok iyi arkadassin ryu sagol

neyse dikkat cekmek icin demistim zaten iyiyim

yeji:
bi daha bu yontemi kullanirsan seni friendzone larim

karina:
napim

yani

uf

neyse

winter ve heeseung neden ayrilmis buldum

ryujin:
kardesim sen niye milletin iliskisinin ozgecmisini arastiriyorsunki medenice ayrilmislar sapma rotadan

karina:
sus

yeji:
neden ayrilmislar ki

ryujin:
buda yangina korukle gidiyor

karina:
winter takintiliymis buna
hatta okula da onun icin gelmis

yeji:
ooo sert

karina:
iste ben de yarin tekrar harekete gecicem

yeji:
oglen heeseung ve senin bos dersiniz cakisiyor yarin

git konus cocukla winter konusunu ryu ve ben hallederiz

ryujin:
Niye ben ya

yeji:
sus

love tonight, heerinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin