Κεφάλαιο 6ο

56 7 2
                                    

Maria's pov

Μετά από το υπέροχο φιλί που μου έδωσε ο Τάσος δεν μπορούσα να τον βγάλω από το μυαλό μου. Μα αφού μου έλεγε ότι νιώθει κάτι για κάποια άλλη. Αυτή η άλλη μήπως είμαι εγώ;; Μπα δε νομίζω!! Ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι στο χέρι μου. Ήταν ο Τάσος που καθώς οδηγούσε μου κρατούσε το χέρι!! Τι γλυκός που είναι!!

Tasos's pov

Μα πόσο ωραίο ήταν το φιλί που της έδωσα!! Όταν βρω την κατάλληλη στιγμή θα το ξανακάνω. Άραγε νιώθει ότι νιώθω κι 'γω για εκείνη;; Όμως τώρα τι να πω;; Είναι που είναι χάλια ας μην της ανεβάσω την πίεση με τα συναισθήματά μου. Όμως θέλω κάτι να κάνω! Θα της πιάσω το χέρι και ότι γίνει έγινε!! Γύρισε και μιυ χαμογέλασε. Αυτό ίσως κάτι σημαίνει..

Maria's pov

Αφού φτάσαμε στο σπίτι της Πολυξένης χτυπήσαμε το κουδούνι.. Πάντα η Πολυξένη έχει περιποιημένο το σπίτι της, αλλά αυτή τη φορά έμοιαζε με παλάτι. Εκεί βρήκαμε τα κορίτσια και τον Κώστα. Ο Κώστας ήρθε κατευθείαν και με αγκάλιασε.

Κ: Είσαι καλά κορίτσι μου; Τι σου έκανε; Σε πόνεσε;
Μ: Τώρα είμαι καλά Τσίμι. Με ηρέμησε ο Τάσος. Με πόνεσε ναι και παραλίγο να με πνίξει..
Κ: Δε θα το αφήσουμε ατιμώρητο!!

Μετά ήρθαν τα κορίτσια και κάναμε μία ομαδική αγκαλιά.. Τι γλυκές που είναι!! Τι θα έκανα χωρίς αυτές!!

Δήμητρα: Μαράκι μου!!!!
Σοφία: Δεν... Δεν... Αδιανόητο!!!
Πολυξένη: Ξέσπασε σε εσένα αγάπη μου!!
Δ: Ηρέμησε πρώτα και μετά μας λες τι έγινε...

Πήγαμε καθίσαμε στη στυλάτη τραπεζαρία της Πολυξένης όπου είχε ήδη βάλει νερό με παγάκια σε κάτι ωραία ποτήρια!!

Τ: Δε χρειάζεται να πει η Μαρία τι έγινε και νιώθει ακόμα πιο άσχημα..

Αφού ο Τάσος εξιστόρησε ότι είχε γίνει η Σοφία, η Δήμητρα και ο Κώστας έμειναν κάγκελο!!

Κ: Νόμιζα ότι τα πράγματα ήταν πιο ήπια!!!
Σ: Μαρία όταν με πήρες τηλέφωνο με είπες "με βίασε...; Ούτε γω ξέρω", βιασμός λέγεται αυτό! Και μάλιστα από πρόθεση σε κάποιον που είσα ερωτευμένος!! Αν είναι δυνατόν!!

Δ: Καλά αν το μάθει ο Βαγγέλης αυτό... Δε θέλω να μάθω τι θα γίνει..
Τ: Θα τον σκοτώσει! Ο Βαγγέλης την αγαπάει πολύ τη Μαρία και ήταν κι αυτός ένας που της υπενθύμιζε ότι δεν πρέπει να τον εμπιστευτεί!!

Π: Μαρία τώρα θα μιλήσω εγώ!! Ο "μελλοντικός άντρας" σου ζηλεύει τον οποιονδήποτε!!

Όταν η Πολυξένη είπε "ο μελλοντικός άντρας σου" ο Τάσος την κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.. Μα τι γίνεται;; Μήπως όντως είμαι εγώ αυτή;; Στο καλό!!!

The coach Where stories live. Discover now