Κεφάλαιο 13ο

40 7 2
                                    

Αχιλλέα's pov

Έφυγα από εκεί νευριασμενος. Δεν μπορούμε Ήσυχα να κάνουμε τη δουλειά μας πρεπει αυτός οπωσδήποτε να σπάει νεύρα! Πηρα το αμάξι μου και πήγα σπίτι της Πολυξένης. Κοιμήθηκε άραγε;

Όταν έφτασα σπίτι, ξεκλείδωσα και πήγα στο δωμάτιο της. Μπήκα μέσα και παντού ήταν πεσμένα χαρτιά από εξετάσεις και συνταγές για χάπια.

Α: Πολυξένη;
Είχα πάθει σοκ.. ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι και είχε πλάτη από εμένα. Γύρισε και με αντίκρισε.
Π: Αχιλλέα; Πότε ήρθες;
Α: Δεν έχει σημασία αυτό τώρα. Τι έγινε εδώ πέρα;
Π: Να.. δεν ένιωθα καθόλου καλά και πήρα τηλέφωνο τον γιατρό μου και παρατήρησε ότι έχω κάποια συμπτώματα και ήρθε με εξέτασε και..
Α: Τι σου είπε;
Έτρεμε. Τι έπαθε;
Π: Να έχω ρευματισμους και... ανέβηκαν στο τρίτο στάδιο.

Είχα χάσει τα λόγια μου. Βούρκωσαι και άρχισε να δακρύζει. Δηλαδή είναι στο προτελευταίο στάδιο; Τη πλησίασα και την αγκάλιασα.

Α: Αγάπη μου, τι σου είπε ο γιατρός να κάνεις;
Π: Να πάρω αύριο κάποια χάπια, να ξεκουράζομαι και να αποφεύγω στρες.. Σε παρακαλώ μην το πεις σε κανέναν! Η Μαρία και ο Τάσος ξέρουν ότι έχω ρευματισμους αλλά όχι ότι είμαι στο προτελευταίο στάδιο! Σε παρακαλώ ας μείνει μεταξύ μας-
Α: Δεν πρόκειται να το πω σε κανέναν εφόσον δεν θες! Μην αγχώνεσαι θα σε βοηθήσω να γίνεις καλύτερα. Αύριο θα πάω να πάρω τα χάπια τώρα ηρέμησε και κοιμήσου, πρέπει να ξεκουραστείς.
Π: Ε-ενταξει σε ευχαριστώ.
Είπε και μου χαμογέλασε. Της ανταπέδωσα. Την ξάπλωσα και τη σκεπασα. Βολεύτηκε και έκλεισε τα μάτια της.

Πήγα στο άλλο δωμάτιο και δάκρυα άρχισαν να πέφτουν αυθόρμητα. Το αγνόησα. Αν είναι δυνατόν στον καλύτερο άνθρωπο σε αυτό το σύμπαν να τύχει κάτι τέτοιο...

Άλλαξα και έπεσα για ύπνο.

Maria's pov

9.00

Άκουσα τον Τάσο να περιφέρεται και να μιλάει στο κινητό.

Τ: Τι εννοείς δεν γίνετε να την αναλάβεις προς το παρόν?! Θέλουμε η υπόθεση να τελειώσει άμεσα! Δεν έχεις και δουλειές ώστε να μην μπορείς να το κάνεις!

Με ποιον μιλούσε τόσο άσχημα;

Μ: Τάσο τι έγινε;
Τ: Μισό να το βαλω σε ανοιχτή ακρόαση.

Μιλούσε με τον Αχιλλέα.

Α: Τάσο ειλικρινά δείξε κατανόηση! Δεν γίνετε να γίνει και σήμερα η ανάκριση! Δεν τον συνέλαβαν καν! Ίσα ίσα χθες στον ίδιο χώρο με εκείνον ήσουν μη με κατηγορείς!
Τ: Μα σου λέω πρεπει να γινει τι δεν καταλαβαίνεις;
Α: Με χρησιμοποιείς αυτή τη στιγμή; Σοβαρά;
Τ: Είπα κάτι!-
Α: Πρέπει οπωσδήποτε να το κάνω; Θα με διατάξεις κιόλας; Ξέρω καλύτερα τι θα κάνω! Δεν χρειάζεται να παρω δικές σου πρωτοβουλίες!

The coach Where stories live. Discover now