Tasos's pov
Ξύπνησα από τον ήχο του κινητού μου. Κοιμήθηκα στον καναπέ και πήρε λίγη ώρα να θυμηθώ τι έγινε χθες... Που είναι η Μαρία?!?! Είδα το κινητό μου να συνεχίζει να χτυπάει. Με έπαιρνε έπαιρνε Νίκος... ένιωσα κρύο ιδρώτα να κυλάει πάνω μου... το σήκωσα με τα χίλια ζόρια.
Τ: Παρακαλώ;
Ν: Τάσο σε έχουμε πάρει τόσα άτομα τηλέφωνο εδώ και τόση ώρα γιατί δεν απαντούσες?!
Τ: Κοιμόμουν! Τι έγινε?!
Ν: 12.30 ώρα κοιμάσαι?!Κοίταξα λίγο το ρολόι στη κουζίνα και όντως είχε δίκιο...
Ν: Τέλος πάντων το προσπερνάω... Πες ότι η Μαρία είναι σπίτι σε παρακαλώ!
Τ: Δεν την άκουσα να μπαίνει και δεν νομίζω να είναι εδώ... θελω να τσεκάρω πρώτα περίμενε.
Ν: Κάνε λίγο γρήγορα σε παρακαλώ...Γύρισα όλο το σπιτι και η Μαρία πουθενά...
Τ: Νίκο δεν είναι εδώ...
Ν: Λοιπόν θα κάνω ότι μπορώ για να δω που ήταν την τελευταία φορά και μετά αυτή την έρευνα θα σε πάρω τηλέφωνο να βρεθούμε να μιλήσουμε σοβαρά!Είπε και το έκλεισε. Τι χαζομάρα έκανα να πάρει... Πρέπει να πάρω τον Κώστα...
Κ: Έλα, τα έμαθες;
Τ: Ναι το ότι λείπει η Μαρία...
Κ: Μαλωσατε πολύ χθες;Είπε και άκουσα μια πολύ γνώριμη γυναικεία φωνή φωνή πίσω...
Τ: Όπως το πάρει ο καθένας... με ποιον είσαι;
Κ: Σπίτι της Πολυξενης με τα κορίτσια.
Τ: Τι κάνεις εκεί με τα κορίτσια?!
Κ: Θα λέγαμε να έρθεις και εσυ για να φτιάξουμε την κατάσταση!
Τ: Αχχ ξες τι; Έρχομαι και εγω!
Κ: Έγινε σε περιμένουμε.Είπε και έκλεισε. Μην ανησυχείς Μαράκι όλα θα πάνε καλά....
Maria's pov
Ξύπνησα σε ένα γνωριμο μέρος όμως δεν ήταν το δωμάτιο μου με του Τάσου. Αχ τι έγινε χθες; Νιώθω το κεφάλι μου βαρύ... κοίταξα γύρω μου και ήμουν μόνη, είδα κάτω από τα παπλώματα και ήμουν γυμνή. Τι έκανα χθες?! Έκανα ότι μπορούσα για να θυμηθώ αλλά τίποτα! Ξαφνικά μπήκε μέσα στο δωμάτιο ο Στίβεν...
Σ: Μμμ καλημέρα τι μου κάνεις;
Μ: Τι στο καλό έγινε?!
Σ: Ααα δεν θυμάσαι; Περνούσες ωραία χθες...
Μ: Σταμάτα τις χαζομάρες σου! Γιατί με έφερες εδώ?!
Σ: Για να σε αποκτήσω πάλι πίσω... που ήδη το έκανα...
Μ: Και τι σου λεει αυτό;
Σ: Μας έκλεισα εισιτήρια για Ελβετία και σου πήρα οτι κλειδιά είχες και το κινητό σου και για το δικό σου καλό θα κάνεις ότι σου λέω!
Μ: Ναι καλά!
Σ: Θα κάνεις ότι σου λέω άμα θες την ζωη σου!
VOUS LISEZ
The coach
Roman pour AdolescentsΗ Μαρία είναι μια κοπέλα 24 χρονών και προπονήτρια της ΑΕΚ. Μετά από μια απογοήτευση με τον Πέτρο Μάνταλο ψάχνει να βρει απεγνωσμένα αγάπη από τον τωρινό σύντροφο της Στίβεν Τσούμπερ. Όμως είναι αυτό που πραγματικά θέλει; Η Μαρία είναι επίσης και βο...