Ένα μήνυμα♡

31 6 3
                                    

Χαίρεται αγαπητοί αναγνώστες!

Με το 30στο κεφάλαιο έληξε η ιστορία! Μπορώ να πω ότι ήταν μια υπέροχη διαδικασία γεμάτη ιδέες και φαντασία...

Την ιστορία την γράφω με την φίλη μου την Μαρία την οποία τοποθέτησα στη θέση της πρωταγωνιστριας και τις φίλες μου Σοφία και Δήμητρα που επίσης είναι στο βιβλίο και βοηθάνε πολύ!(όλες στην ίδια ηλικία είμαστε με εμένα μικρότερη άσχετα με τις ηλικίες στο βιβλίο!😂)

Το πως προέκυψε η ιδέα για το βιβλίο ήταν εντελώς τυχαία. Επειδή δεν κάναμε πολύ παρέα άσχετα αν γνωριζομασταν χρόνια φέτος ήρθαμε πιο κοντά και αφού κουβεντιαζαμε που λέγετε κάποια άνοιξε την συζήτηση για τα λεγόμενα "fake scenarios". Λέγαμε τι συνήθως κάνουμε σε αυτά και μου φωτισε η ιδέα να τα κάνουμε βιβλίο στο wattpad. Εγώ διαβάζω πολλά στο wattpad και μη, μου αρέσει να γράφω οπότε ήμουν σίγουρη ότι κάτι θα πετυχαιναμε! Το βιβλίο είναι βασισμένο στη φαντασία της Μαρίας και για αυτο την τοποθετησα στο ρόλο της πρωταγωνιστριας! Από εκεί και πέρα οι παίκτες των ομάδων είναι υπαρκτα πρόσωπα εκτός από τον Αχιλλακο μου, τον Νίκο, τον Βαγγέλη, τον Χαρουλη και τον Κρις.(Ο Γιώργος είναι υπαρκτό στη προσωπική μας ζωή αλλά δεν ειναι αδερφός μου😂).

Το μήνυμα που θέλω να περάσω με τα παραπάνω είναι να δοκιμάζετε συνέχεια καινούρια πράγματα! Όλοι έχουμε φαντασία και απο κάπου ή από κάτι πρέπει να την καλλιεργήσουμε. Δώστε ευχαρίστηση στην ψυχική σας μεριά με έμπνευση και φαντασία γιατί αυτά λαχταρά! Ανάλογα και με την ψυχολογία σας δημιουργείτε πάντα κάτι, όταν νευριάζετε, δεν έχετε mood ή ακόμα και όταν είστε χαρούμενοι καλλιεργήστε αυτά τα συναισθήματα για να φτιάξετε κάτι ωραίο!

Αυτά από εμένα... θα μου λείψει πολύ η ιστορία και μιας που είναι η πρώτη προσπάθεια μας για κάτι τέτοιο θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για την υποστήριξη!

Η επόμενη ιστορία θα έρθει σύντομα με bts fanfiction!😉

Να περνάτε καλά! Είναι καλοκαίρι αφήστε τα ψυχολογικά για τη σχολική χρονιά!

Υ.Γ. Να τρώτε καλά!

The coach Donde viven las historias. Descúbrelo ahora