Maria's pov
9.30
Δεν είχα βάλει ξυπνητήρι και ξύπνησα σχετικά νωρίς. Λέω σήμερα να βγάλω όλη την ομάδα έξω για κανένα ποτό στην παραλία. Επειδή μάλλον ο Στίβεν θα έχει θέμα που θα είμαστε εγώ και όλη η ομάδα του λέω να πω και την Πολυξένη. Μπορεί να μην πίνει αλλά δεν πειράζει μια στο τόσο γίνετε! Οπότε την πήρα τηλέφωνο
Π: παρακαλώ;
Η φωνή της μπάζα όπως πάντα τα πρωινά. Μα τι στο καλό δεν παρατήρησε το νούμερο η Ποντια;
Μ: Ναι γειά σας χρειάζομαι εγκαίρως δικηγόρο.
Π: Αχ Μαρία εσύ είσαι; Συγγνώμη δεν είδα ποιος με έπαιρνε και σήκωσα αμέσως το τηλέφωνο. Επίσης συγχαρητήρια στην ομαδαρα για την νίκη, καιρό είχατε να πάρετε τέτοια νίκη και χαίρομαι που το κατορθώσατε!
Μ: Ευχαριστούμε αγάπη, μιας και πήραμε τέτοια νίκη λέω να βγούμε για κανένα ποτάκι στην παραλία τι λες;
Π: Μμμ κοίτα μιας και έχω ρεπό θα το ήθελα αλλά ξες ότι δεν πίνω.
Μ: Έλα βρε μια φορά γίνετε! Φέρε και παρέα αν θες να γίνουμε πιο μεγάλη παρέα.
Π: Μμμ καλά Μαράκι, σε κλίνω γιατί έχω και έναν αδερφό εδώ πέρα!
Μ: Ναι τουλάχιστον έχεις έναν ακόμα αδερφό.
Π: Ναι Μαράκι ευτυχώς. Δεν θέλω να θυμάμαι τι πέρασα τότε από τον Στέφανο...
Μ: ήταν το καλύτερο παιδί και άξιο, κρίμα που η ζωή δεν τον κράτησε παραπάνω.. Τόσα πολλά σου έχουν έρθει και χαίρομαι που ακόμα είσαι αυτή που είσαι..
Π: Προσπαθώ και τα καταφέρνω Μαράκι, αντε μην σε παιδεύω άλλο τα λέμε!
Μ: 20.30 να είσαι στο ###!!!
Π: Ναι ναι, καλή συνέχεια!! Σαγαπω πολύ!!
Μ: Και εγώ σαγαπω!!!
Έκλεισα το κινητό και βλέπω έναν νευριασμενο Στίβεν να με κοιτάει. Ωχ όχι πάλι.
Σ: "και εγώ σαγαπω" ούτε σε εμένα δεν το λες με τόσο ενθουσιασμό.
Μ: Αγάπη μου με την Πολυξένη μιλούσα. Δεν γίνετε κάθε φορά που λέω καλά λόγια σε άλλους να κάνεις παρατηρήσεις! Δεν γίνετε αυτό!
Δεν είπε απολύτως τίποτα. Μόνο με αγριοκοιταξε και ήξερα ότι δεν θα με πίστευε οπότε προσπάθησα να σώσω την κατάσταση.
Μ: Μιας και πήραμε την νίκη ήθελα να βγούμε όλοι μαζί με την ομάδα και κάλεσα και εκείνη για παρέα.
Το πρόσωπο του έδειξε ευχαρίστηση που είπα και εκείνη να έρθει μαζί μας για να μην είμαι μόνο με αντρικό πληθυσμό.
Σ: Εντάξει μωρό μου συγγνώμη.
Είπε και πήγε στο μπάνιο.Time skip
20.25
Είχαμε φτάσει στο μαγαζί και είχα ενημερώσει από πριν τα παιδιά ότι θα είναι και η Πολυξένη. Πιάσαμε ένα τραπέζι και καλού κακού κράτησα 2 επιπλέον θέσεις μπας και φέρει κάποια από τα κορίτσια η Πολυξένη. Εκεί που τη σκεφτόμουν ήρθε καταφωνη αλλά όχι μόνη. Δεν παρατήρησα καλά ποιος ήταν γιατί αναγνώρισα τη φιγούρα της Πολυξενης αλλά όχι του ατόμου που ήταν μαζί. Όταν πλησίασαν έπαθα το σοκ της Ζωής μου. Ήταν ο Τάσος Δουβικαςς!
Π: Καλησπέρα ομαδαρα! Συγχαρητήρια για τη λαμπρή νίκη! Χαρά μας να σας βλέπουμε να νικάτε!
Τ: Καλησπέρα παιδιά! Συγχαρητήρια για τη νίκη!
Ήρθε με αγκάλιασε η Πολυξένη και ο Τάσος που χάιδεψε τη πλάτη. Ο Στίβεν να έχει τα μούτρα της ζωής του και αγριοκοιτουσε την κολλητη μου. Δε θέλω να ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει αυτή η έξοδος. Πρέπει να της μιλήσω της κοπέλας! Κάτι έχει συμφωνήσει με τα κορίτσια και αυτό έχει σχέση με τον Τάσο. Ας τα αφήσω για την ώρα..
Ήρθε ο σερβιτόρος και του δώσαμε τις παραγγελίες.
Μ: Ενδιαφέρον το πως θα σε δω να πίνεις. Της είπα και εκείνη μου έκανε μια γκριμάτσα και αρχίσαμε να γελάμε συγκρατημένα.
Εκεί που μιλούσαμε για την έξοδο μας ως ομάδα ο Στίβεν πετάχτηκε και είπε κατι που δεν μου άρεσε καθόλου.
Σ: Είναι ωραία η έξοδος μας αλλά δεν την βρίσκω πλήρη σε συναισθήματα όταν παίκτης άλλης ομάδας βρίσκετε ανάμεσα μας με την γκομενουλα του.
VOUS LISEZ
The coach
Roman pour AdolescentsΗ Μαρία είναι μια κοπέλα 24 χρονών και προπονήτρια της ΑΕΚ. Μετά από μια απογοήτευση με τον Πέτρο Μάνταλο ψάχνει να βρει απεγνωσμένα αγάπη από τον τωρινό σύντροφο της Στίβεν Τσούμπερ. Όμως είναι αυτό που πραγματικά θέλει; Η Μαρία είναι επίσης και βο...