Κεφάλαιο 27ο

25 6 6
                                    

Maria's pov

Ξύπνησα στην αίσθηση ότι κάποιος με ταρακουνάει να ξυπνήσω. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα την Σοφία λίγο ανήσυχη.

Σ: Καλημέρα, σηκω γρήγορα!
Μ: Καλημέρα. Τι έγινε;
Σ: Είναι η δίκη του Στίβεν σήμερα, η Πολυξένη έφυγε πιο νωρίς να ετοιμάσει κάτι χαρτιά, σήκω θα πάμε και εμείς.
Μ: Εντάξει...

Αυτές τις μέρες δεν κάναμε κάτι ιδιαίτερο και ήταν όλα Ήσυχα και τώρα που θα πρέπει να αντικρίσω τον Στίβεν στη δική με αναστατώνει. Αυτή την φορά τουλάχιστον ξέρω ότι δεν θα γλιτώσει...

Σηκώθηκα, πλήθηκα και ετοιμάστηκα. Κατέβηκα κάτω και βρήκα τα κορίτσια να πίνουν καφέ.

Δ: Έλα να πιεις έναν καφέ και φεύγουμε.
Μ: Προς τι τέτοια βιασύνη;
Σ: Σχεδόν αργούμε και πρέπει να είμαστε στην ώρα μας εκεί αλλιώς δεν θα μας αφήσουν μέσα.
Μ: Εντάξει...

Πολυξένης pov

Είχα ξυπνήσει στις 7.00 και τώρα είμαι στο γραφείο μου με τους Κουκοδημους, τον Αχιλλέα, τον Κώστα και τον Τάσο.

Π: Σας το λέω για ακόμη μία φορά, αφήστε το πάνω μου όλα θα πάνε καλά!
Τ: Ελπίζω! Και άμα του βάλουν ποινή όπως την προηγούμενη;
Π: Δεν πρόλαβε να πληρώσει στη προηγούμενη δίκη με αποτέλεσμα να αθωωθει οπότε άμα του επιβάλουν ποσό θα πρέπει να προσθέσει και το ποσό το προηγούμενο.
Ν: Ναι αλλά άμα το ξαναεπιβαλουν το ίδιο ποσό;
Α: Ηρεμήστε δεν θα του ξαναεπιβαλουν το ίδιο εφόσον στην ίδια υπόθεση έδρασε και άλλη φορά.
Χ: Εντάξει...
Π: Μην αγχώνεστε όλα θα πάνε καλά...
Β: Τι ώρα πήγε;

Κοίταξα το ρολόι μου.

Π: 11.50
Β: Καλά ρε από το πρωί εδώ είμαστε;
Χ: Πότε πέρασε η ώρα!
Α: Ισχύει πέρασε πολύ γρήγορα.
Π: Πρέπει να πηγαίνουμε.
Ν: Εχει δίκιο πάμε...

Time skip

Είμαστε στο σημείο όπου ο δικαστής θα ανακοινώσει την ποινή του κατηγορούμενου. Με την πείρα κάποιον χρονων αλλά ποιητικών θεωρώ πως θα υπάρξει μια αρκετά αυστηρή ποινή... Μακάρι δηλαδή γιατί δεν θα αντέξω άλλο με αυτόν... και επίσης ποιος ακούει τους κουκοδημους και τον Τάσο!

Δ(ικαστης): Οι ένορκοι πήραν την απόφαση τους και ας ανακοινώσουμε την ποινή.

Μια παύση ανυπομονησίας διήρκησε. Είδα τον χαζοδικηγορο του Στίβεν να σκύβει το κεφάλι του με απογοήτευση.

Δ: Τουλάχιστον 10 χρόνια φυλάκιση ή 8εκ. Ευρώ.

Χτύπησε το σφυρί του και όλοι άρχισαν να ζητοκραυγαζουν. Γύρισα προς την μεριά των παιδιών και είδα την Μαρία συγκινημένη, ο Τάσος να την αγκαλιάζει, τα κορίτσια απλά να χειροκροτουν, τους κουκοδημους μέσα στην τρελή χαρά μαζί με τον Κώστα, τον αδερφό μου και τον Αχιλλέα να με κοιτάνε με χαμόγελα ικανοποίησης.

The coach Where stories live. Discover now