Maria's pov:
09:00
《 ΣΗΜΕΡΑ ΓΑ- ΣΗΜΕΡΑ ΓΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.... ΣΕ ΩΡΑΙΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ... ΣΕ ΩΡΑΙΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ...》
Κοιμόμουν ήσυχα, ώσπου άκουσα τα πρώτα τραγούδια να ηχούν. Ωχχ!! Καλή αρχή!!
Π+Σ+Δ: ΞΥΠΝΑ ΝΥΦΟΥΛΑ!!!!
Μ: Ωχ μωρέ!! Καλημέρα...
Π+Σ+Δ: Καλημέρα!
Σ: Λοιπόν άκου... Πρέπει να πας να κάνεις γρήγορα μπάνιο, γιατί σε λίγο θα έρθουν όλοι από Αθήνα και Κατερίνη...
Μ: Τι εννοείς σε λίγο;;
Π: Το πολύ σε 1 ώρα. Σου έστειλε μήνυμα ο Τζαβέλλας και το είδαμε...
Μ: Μάλιστα... Πάω αν είναι...
Δ: Πάνε πάνε...Για σήμερα ανυπομονώ και ταυτόχρονα αγχώνομαι. Έχω αυτό το αίσθημα μήπως το μετάνιωσε ο γαμπρός. Τι να πω... Το τιμ της ΑΕΚ και της Εθνικής θα έρθει πρώτα από το σπίτι μου και μετά από εκεί που είναι ο Τάσος με τους υπόλοιπους, φυσικά όποιος θέλει μένει μαζί μας. Εννοείται τα σόγια δε θα λείπουν, αλλά μόνο τους πολύ στενούς... Ας μπω τώρα για μπάνιο, γιατί ούτε αύριο δε θα τελειώσουμε...
Π: ΜΑΡΙΑ!!!!
Μ: Τι παιδί μου;;;;Άνοιξα απότομα την πόρτα από το μπάνιο.
Π: Εμείς ετοιμάζουμε το πρωινό σου και κατά τις 3 θα έρθει ο κομμωτής και η makeup artist.
Μ: 3;;; Πιο νωρίς δεν είχαμε πει;;
Π: Ναι αλλά το αλλάξαμε, γιατί μπορεί να ίδρωνες και να γινόταν χάλια. Καλά έτσι κι αλλιώς είναι και οι δυο τους καλεσμένοι, οπότε δε θα έχεις θέμα.
Μ: Ωραία...
Π: Σε αφήνω να κάνεις το μπάνιο σου...
Μ: Ευχαριστώ!
Π: Α πάρε και αυτό το ηχείο. Η Σοφία θα σου βάλει τραγούδια να ακούς.
Μ: Α ωραία ευχαριστώ.
Π: Καλέ τίποτα...Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και άρχισε να βάζει τραγούδια η Σοφία. Έχει Βέρτη για αρχή καλά είμαι... Δεν έχω να κάνω και πολλά σήμερα, γιατί ξυρίστηκα χθες. Ένα γρήγορο μπάνάκι και είμαι εντάξει. Θα βάλω και το λευκό φορεματάκι μου για να υποδεχτώ τους καλεσμένους.
《 ΑΝ ΜΕ ΘΕΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΘΕΛΩ... ΑΝ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ Σ ΑΓΑΠΩ... 》
Dj έπρεπε να γίνεις ρε Σοφάκι!!! Ας μπω για το μπάνιο γιατί θα με ψάχνουν και δε θα με βρήσκουν... Χαχα!!
YOU ARE READING
The coach
Teen FictionΗ Μαρία είναι μια κοπέλα 24 χρονών και προπονήτρια της ΑΕΚ. Μετά από μια απογοήτευση με τον Πέτρο Μάνταλο ψάχνει να βρει απεγνωσμένα αγάπη από τον τωρινό σύντροφο της Στίβεν Τσούμπερ. Όμως είναι αυτό που πραγματικά θέλει; Η Μαρία είναι επίσης και βο...