Maria's pov
Αφού πήραμε τον Τάσο από το νοσοκομείο ήταν 12.45. Νομίζω μπορούμε ακόμα να βγούμε με την Πολυξένη. Για αυτό πήγα καθησα στο αυτοκίνητό της.
Π: Είσαι σίγουρη ότι δεν θες να πας με τον Τάσο;
Μ: Ναι, ούτως ή άλλως είχαμε κανονίσει για καφέ.
Π: Μμμ τελικά θέλεις να βγούμε! Εσύ μου έλεγες ότι "δεν είπα κάτι τέτοιο στον Τάσο" Μπλα μπλα... καλά πάμε μη χρονοτριβούμε.
Μ: Καλά καλά ότι πεις.
Π: Κάτσε εδώ παω να πω στα παιδιά να πάνε σπίτια τους.Είπε και έφυγε να τους ειδοποιήσει.
Πολυξένη's pov
Κατευθύνθηκα προς τα παιδιά. Ο Τάσος ήταν ήδη μέσα και ο Αχιλλέας ήταν έτοιμος να μπει και αυτός.
Π: Αχιλλέα, πες τον Τάσο ότι θα βγω με τη Μαρία και ότι θα αργήσουμε λιγάκι... εσύ τι θα κάνεις;
Α: Θα πάω σπίτι του να τον προσέχω λιγάκι. Δεν θα τον αφήσω μόνο. Εντάξει θα του το πω. Να περάσετε καλά! Έχεις λεφτά πάνω σου; Θες να σου δώσω;
Π: Οχι όχι είμαι εντάξει! Σε ευχαριστώ πολύ!
Α: Είσαι σίγουρη;
Π: Ναι δεν χρειάζεται τίποτα!
Α: Εντάξει, καλά να περάσετε και να προσέχεις!
Π: Εντάξει, σε ευχαριστώ!Είπα και έφυγα. Πήγα προς το αυτοκίνητο μου και μπηκα μέσα.
Μ: Λοιπόν; Τι σου πήρε τόση ώρα;
Π: 5 λεπτά έλειψα καλή μου τόσο πολύ σου φάνηκε;Maria's pov
Π: 5 λεπτά έλειψα καλή μου τόσο πολύ σου φάνηκε;
Είπε και άρχισε να γελάει.
Μ: Ναι ναι ότι πεις!
Είπα να άρχισα να γελάω και εγώ. Έπειτα ξεκίνησε για το κέντρο.Π: Τι λες που να πάμε;
Μ: Δεν ξερωωω
Π: Λες να πάμε στο εμπορικό;
Μ: Για καφέ δεν ήθελες να πάμε;
Π: Μα δεν πίνω! Και στο εμπορικό έχει καφετέριες κάτι θα βρούμε να κάνουμε.
Μ: Καλά καλά.Σε λίγο φτάσαμε και πάρκαρε το αυτοκίνητο.
Π: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ.
Μ: Παιδί μου ηρέμησε πως κάνεις έτσι;;
Π: Αχ Μαράκι δεν ξες πως είναι να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας.
Είπε τάχα δραματικά με το χέρι στο μέτωπο της.
Μ: Πάμε καλύτερα γιατί θα αρχίσεις τη γκρίνια.
Π: Ελααα αφού με ξες! Αντε πάμε!Και έτσι ξεκινήσαμε να χαζεύουμε όλα τα μαγαζιά. Πέρασε 1 ώρα και αποφασίσαμε να καθίσουμε να πιούμε καφέ. Οι άνθρωποι τρώνε τώρα αλλά υγεία! Ήρθε ο σερβιτόρος και δώσαμε παραγγελίες. Ναι δεν παραγγείλαμε καφέ! Αφού ήρθαν οι παραγγελίες χαλαρωσαμε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The coach
Genç KurguΗ Μαρία είναι μια κοπέλα 24 χρονών και προπονήτρια της ΑΕΚ. Μετά από μια απογοήτευση με τον Πέτρο Μάνταλο ψάχνει να βρει απεγνωσμένα αγάπη από τον τωρινό σύντροφο της Στίβεν Τσούμπερ. Όμως είναι αυτό που πραγματικά θέλει; Η Μαρία είναι επίσης και βο...