Sziasztok,
Jellemző igaz? 😀 Máris elkezdtem agyalni egy új történeten. Az alapok már összeálltak a fejemben, de a részleteket még ki kell dolgoznom, úgyhogy erre bizony várnotok kell kicsit.
Addig is, elhoztam nektek az első fejezetet. A bevezetőből is láthatjátok, miről fog szólni.Humorosnak szánom a történetet, várhatóan sok trágársággal (mert elkerülhetetlen lesz), és szexjelenettel...aztán meglátjuk mit sül ki belőle 😀
Mit gondoltok? Izgalmasnak tűnik?
RR
Reklám:
Neon sorozat: LMBTQ tartalom, szerelem, erotika, humor, romantika, izgalom
Ha meg szeretnéd vásárolni a Neon sorozatomat itt megteheted: neonbooks.hu
Harry
– Biztos, hogy jó hely? – kérdeztem Niallt, aki a tömegben furakodott a pult felé.
Gyanakodva néztem szét. Niall egy meleg bárba hozott, de nem igazán tűnt valami bizalomgerjesztőnek.
– Ne parázz már! – nyúlt utánam, nehogy lemaradjak tőle.
A tömegből ítélve, biztosan csak jó lehetett, de nem ehhez voltam szokva. Általában igényes szórakozóhelyeket látogattunk, de ez inkább hasonlított egy romkocsmához. Kopott székek és asztalok, a falak telegraffitizve, és mindenfelé kétes alakok lézengtek.
Megálltunk a pultnál, és Niall kikért két korsó sört.
– Keress egy szabad asztalt – kiabálta túl a zenét.
– Kétlem, hogy találni fogunk – forgattam a fejem, de aztán megláttam egyet, ahonnan éppen akkor álltak fel.
Intettem Niallnek, és a sörünket magasba tartva átverekedtük magunkat a táncoló emberek között. Kitoltam az asztal szélére az előző társaság által otthagyott üres poharakat, abban a reményben, hogy majd jön valaki, aki elviszi őket, és kihúztam a székem.
– Baszki – szólt rám egy magas hang a másik asztaltól.
Egy kék szemű, kócos srác volt az. Véletlenül a széke támláján pihentetett kezének toltam a sajtomat. Egy tetovált, fekete hajú fiú társaságában ücsörgött.
– Bocsi – húztam vissza az széket, és leültem.
Túl szorosan voltak az asztalok, de a mienk legalább a fal mellett helyezkedett el, így nem kellett attól tartanunk, hogy lépten-nyomon meglök valaki.
– Neked megbocsájtom – súgta a fülembe az előbbi srác.
Egy bólintással nyugtáztam a dolgot, majd Niall-hez fordultam.
– Liam is hamarosan itt lesz. Tuti ki lesz akadva, amiért egy ilyen helyre hívtad el – kuncogtam.
– A pasid mindig kényeskedik – fintorgott a szőke, ír barátom. – Nézz csak szét, milyen fergeteges a hangulat – mutatott körbe a korsóval a kezében.
A hangulat valóban jó volt, ahogy a zene is, viszont a bedrogozott, vastagon kihúzott szemű, alul öltözött alakok már nem igazán tetszettek. Az pedig még kevésbé, hogy egy-egy eldugottabb sarokban szinte nyíltan szexeltek egymással az alkalmi párok. Talán csak egy kis tömény hiányzott ahhoz, hogy én is fel tudjak oldódni, és ne zavarjanak az ilyen semmiségek.
– Nem csatlakoztok hozzánk? – kérdezte az előbbi kócos hajú srác.
Oldalt fordultam a széken, és ránéztem. Helyes volt, ahogy a csábosan mosolygó barátja is.
YOU ARE READING
Szerelemre ítélve - (Larry Stylinson ff )18+ - ideiglenesen visszatéve
FanfictionEgy szórakozóhelyen összeszólalkozik két fiútársaság. A heves szóváltásukat tettlegesség követi, és mind a hatan egykettőre bilincsben találják magukat. A büntetésük közösségi munka, mégpedig együtt. Vajon, hogyan fog kijönni a szerény körülmények k...