18. Beteljesülés

573 53 10
                                    

– Hú, basszátok meg – lélegzett fel Niall, mikor végre kiszabadult. – Vagy háromszor meg akartam szökni, de mindig visszarángatott – törölte meg a homlokát.

Mire félrenéztem, Emma már Liam nyakában volt.

Mi lesz ennek a vége?


Louis


Zayn-nel az öltöző ajtaját támasztva néztük, ahogy Jason fel-alá járkál, mint egy mérgezett egér, és összefüggéstelenül, mindenféle faszságról pofázik. Ez sem volt jobb, mintha táncolt volna, mert egyre inkább kezdett idegesíteni.

– Kire várunk még? Már biztos mindenki itt van – állt meg előttünk csípőre tett kézzel.

– Hová sietsz? – kérdezte tőle Zayn.

– Mindjárt vége a bulinak – túrt bele Jason idegesen a hajába –, fel akarok szedni valakit.

Még nem láttam soha senkit, akinek ennyire elment volna az esze a fűtől. Általában csak feldobja az embereket, vagy éppen letargiába esnek tőle, de Jasont egészen megzavarta.

– Ez nem olyan buli, haver. Itt nincs szobára menés – feleltem egy nagyot sóhajtva, és azon gondolkoztam, vajon mi lehet Emmával. Reméltem, Harryék el tudták tüntetni a színről.

– Hogyhogy? – értetlenkedett Jason, majd közelebb lépett hozzánk. – Ti is olyan helyesek vagytok – nyúlt Zayn arca felé.

– Hé, állíts magadon! – kapta el Zayn a karját, majd rám nézett. – Lecsapom, ha nyúlkálni fog.

– Felőlem – vontam meg a vállam. – Akkor legalább itt hagyhatnánk.

Valaki megkopogtatta mögöttünk az ajtót. Elléptünk előle, és Harry dugta be a fejét rajta.

– Minden oké? Kijöhettek, már mindenki elment – mondta.

Már az is boldoggá tett, ha az arcát láthattam. Rögtön odahajoltam hozzá egy gyors puszira.

– Megvagyunk. Emmával mi van? – kérdeztem, és közben Jason majd' fel lökött olyan gyorsan viharzott el mellettem.

– Hát, lerendeztük, azt hiszem – felelte a göndör bizonytalanul.

Gyanakodva mentünk vissza az aulába. A terem közepén Emma egy székhez volt kötözve, és a száját is beragasztották.

– Így rendeztétek le? – nevettem el magam.

Jason odarohant a nőhöz, és megállt előtte.

– Túszul ejtették! Ki kell szabadítanunk – fordult felénk tágra nyílt szemekkel.

– Basszus, ezzel meg mi van? – kuncogott Grant. – Szerintem, jobb lesz, ha őt is lekötözzük.

– Inkább oldozzátok ki a nőt is – csóváltam a fejem. – Nem vagytok normálisak.

– Te nem láttad mit csinált! – csattant fel Niall. – Majdnem megerőszakolt.

Közben Jason már nekilátott a mentőakciónak, és szorgalmasan magyarázott valamit a nőnek. Olyan gyorsan rántotta le Emma szájáról a ragasztót, hogy azzal tutira legyantázta a nő összes bajuszát.

– Au, ez fájt, szépfiú – mondta Emma Jasonnek, aki ettől nyomban hősnek képzelte magát.

– Ezek ellesznek, nem gyújtunk rá? – indult el a kijárat felé Zayn.

Vele tartottam. Már majdnem lejárt a munkaidőnk, és nagyon mehetnékem volt, de még azt sem tudtuk, ki nyerte meg a versenyt. Ráadásul ki kellett találni, mi legyen a két betépett felvigyázónkkal.

Szerelemre ítélve - (Larry Stylinson ff )18+ - ideiglenesen visszatéveحيث تعيش القصص. اكتشف الآن