Póló nélkül indultam el, mert azt sem tudtam, hol van.
– Cuki voltál – súgta Louis, mikor elmentem mellette.
– Kapd be! – morogtam rá én is ugyanúgy suttogva.
Nagyszerű! Megint szereztünk egy újabb rossz pontot.
Louis
– Mit csinált már megint, Matt? – hallottam a szőke Lisa hangját, és megpördültem. – Tudja, hogy nem szabad alkoholt fogyasztaniuk! – hordta le az öregurat.
Összenéztünk a többiekkel. Mi raktuk a rumot a teába.
– Jó buli volt – kuncogott az öreg.
A lány odasietett hozzánk.
– Segítenétek? Sajnos, Matthew már nem először itatta le a lányokat. Etessétek meg velük az összes süteményt, hogy felszívja az alkoholt, mert így nem vihetem vissza őket – kérte kétségbeesetten.
Persze, hogy buzgón bólogattunk. Egyikünk sem vallotta volna be, hogy mi voltunk a hunyók, az öreg pedig eléggé szenilisnek tűnt, úgyhogy nem ágált az őt ért vádak ellen. Tettük a dolgunkat, közben Zayn-nel és Grant-tel gyakran cinkosan összemosolyogtunk. Hihetetlenül szórakoztató látvány volt a zavart Harry arca, ahogy a vénasszonyok közrefogták, és tapogatták a gyönyörű testét. Egyedül azt sajnáltam, hogy nem sajátíthattam ki magamnak. Máris imádtam a pillangó tetoválását, ami a hasát díszítette. Bármit megadtam volna azért, hogy közelebbről is megszemlélhessem, és én is kedvemre fogdoshassam ott, ahol csak kedvem tartja.
Elképzeltem, mit kapnak most bent a felügyelőnktől. Niall is egészen röhejesen festett, ahogy egy szál alsóban toporgott, mert szerencsétlennek annyi lélekjelenléte sem volt, hogy legalább a nadrágját magán tartsa. Liam pedig úgy hülye, ahogy van. Ő még ezt is képes volt élvezni. Szerintem a gatyájába is élvezett, amiért végre mutogathatta a kidolgozott izmait. A fene essen belé!
A süti jól fogyott, és a három alul öltözött is kisomfordált az irodából. Egyenesen az öltöző felé vették az irányt. Gyorsan felkaptam az egyik székről Harry pólóját, és a kezébe nyomtam.
– Ha ezt keresnéd... – vigyorogtam rá.
Elkapta tőlem, és magára húzta. A másik két haverja bement az öltözőbe.
– Jó vicc volt, mondhatom, de nem jártatok sikerrel – grimaszolt aranyosan. – Nem kaptunk semmit a lebaszáson kívül, de nektek is szerencsétek, hogy megúsztátok.
Nem voltam csalódott, mert nem az volt a cél, hogy megint rossz pontot kapjanak, csak kellemetlen helyzetbe akartuk hozni őket, és az elég jól sikerült.
– Nem tudom, miről beszélsz – játszottam a hülyét.
– Na, persze, Törpilla! – nézett le rám gúnyosan somolyogva, és elindult az asztalok felé.
Törpilla? Ezért még számolni fogok vele!
Délre nagyjából már jól voltak az öregek, így segítettünk őket kiterelgetni a buszhoz. Lisa még egyszer elnézést kért tőlünk, mi pedig csak nagylelkűen legyintettünk, hogy semmi gond. Jason közölte, hogy elmegy valahová kajálni, addig mi is tegyük azt, de valaki azért maradjon az épületben. Mivel a másik három fiú odarendelte maguknak a kaját, így mi is leléphettünk volna, viszont egyikünknek sem volt kedve újra átöltözni, ezért Grant magára vállalta, hogy hoz nekünk valami harapnivalót.
YOU ARE READING
Szerelemre ítélve - (Larry Stylinson ff )18+ - ideiglenesen visszatéve
FanfictionEgy szórakozóhelyen összeszólalkozik két fiútársaság. A heves szóváltásukat tettlegesség követi, és mind a hatan egykettőre bilincsben találják magukat. A büntetésük közösségi munka, mégpedig együtt. Vajon, hogyan fog kijönni a szerény körülmények k...