Bölüm 20

177 12 7
                                    

Eveeeet uzun bir aradan sonra yeniden beraberiz. Yoğun istek üzerine bir an önce bölümümü eklemek istedim. Bakalım nu bölümde ÖLÜMZSÜZ AŞK okurlarını ne gibi değişiklikler bekliyor. Sıkı durun başlıyoooorr!

Sanki aklımla kalbim yer değiştirdi. O zaman kendimi en derinde hissettim. Normal bir insan bu durumdayken sevinmesi gerekirdi ama şuan ben gerçekten üzülmeyi hakediyordum. Bu zamana kadar hiç bir şekilde birbirimize yalan söylememiştik, söylersek biliyordukki kötü şeyler olurdu. Ama şuan ben bu zinciri bozmakla hata yaptım. Gözlerim doldu, ağlamaklı oldum. Ona ilk defa yalan söyledim...İlk defa...

Buğra bana kiminle gideceğimi sorduğunda aklıma gelen herhangi bir ismi söyleyerek yalan söylemiştim. "Kızlarla gideceğiz " dedim. Hâlbuki Berk ile gidecektim.

Kendimi toparlayıp "Aşkımm" diyerek koşarak sarıldım. Sevinçten mi, yalan söylediğim için üzüntüden mi gözümden bir damla yaş aktı, nedenini bilemediğim.

"Prensesim benim sen ne kadar güzel olmuşsun böyle. Aa hadi ama ağlama bak ben geldim işte buradayım... Seni en güzel gününde yalnız bırakacağımı düşündün mü gerçekten?" dedi.Hadi bakalım Almila şimdi düzgün cevap ver bakalım dürüst ol düşündüm de, başkasını çağırdım de... Bir daha sakın ama sakın yalan söylemeyeceğini söyle dedi içimdeki ses. Gözlerine bakıp gülümsedim. "İyi ki geldin aşkım" dedim.

Sonra hemen yanındaki arabanın kapısını açtı. Bu gece gerçekten çok güzel olacağa benziyordu. Sırf benim için gidip araba bile kiralamış. Arabaya biner binmez, bu konuyu açıp söyleyecek ve rahatlayacaktım.

-Aşkım. Sana bir şey söylemem gerekiyor.

-Söyle prenses

Kafasıyla aynalardan hem gelip geçen arabaları dikizleyip hem de bir yandanda bana bakıyordu. Yüzümün düştüğünü görünce:

-Aşkım kötü bir şeymi oldu korkutma beni,söylesene.

-Ben sana yalan söyledim Buğra. Çok üzgünüm gerçekten.

Kaşlarını çatarak bana baktı işte şimdi başlıyorduk. Ne dese haklıydı sonuçta. Ben o kücücük bir hata bile yapsa saatlerce trip atardım.

-Nasıl ? Ne yalanı?

dedikten sonra birden arabanın frenine basıp arabayı durdurdu. Kafasını bana çevirdi ve "Seni dinliyorum Almila" dedi.

-Ben sana baloya kızlarla gideceğiz demiştim ama kızlarla anlaşmadık aslında ben başka birisiyle anlaşmıştım. Belki de sırf sana kızgınlığımdan ama gerçekten çok pişmanım. Böyle sürpriz yapacağını düşünememiştim.

-Kiminle anlaşmıştın ?

-Berk

"Bir saattir bana anlatmak istediğin şey bu muydu yani? Bir de karşıma geçmiş ağlıyorsun? Moralimi bozma benim. Sana kızdım evet ama pişman olduğunu ve ağladığını görünce bütün kızgınlığım geçti gerçekten.Artık üzülme. Ben o şerefsizi geldiği gibi tıpış tıpış tek başına yolladım baloya zaten" dedi.

-Nasıl yani ?

-Merak etme bu sefer hiçbir şey yapmadım. Balonuzun hatrına yüzü gözü mor gitsin istemedim. Sadece onu bir kere daha uyardım. Üçüncüsünü yapmaya cesaret ederse olacaklarada kendisi katlanır artık.

-Bütün her şey benim suçum.Nasıl düşünemedim geleceğini.

-Tamam aşkım üzülme artık ama bana bir daha yalan söylemeni istemiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜMSÜZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin