Kumsal ÇAĞLA
17 yaşında, doğduğu günden beri aynı mahallede,yol arkadaşı Alp ile Eskişehir' de yaşıyor. Futbol oynamayı, gitar çalmayı, Beşiktaş'ı, Tuana ile dertleşmeyi çok sever. Mantıklı seçimler yapar, duygularını dışa vurmayı sevmez. Gelişi güzel kararlar vermek ve müzik dinlemek onun doğasında vardır. Alp sayesinde duygularını keşfetebilecek mi?
Alp YILDIZ
17 yaşında, Eskişehir'de yaşıyor, futbol oynamayı, Kumsal ile uğraşmayı, kedisi Uzay'ı, Beşiktaş'ı ve şarkı söylemeyi çok seviyor. Daha önce ciddi durduğu görünmemiştir, Bu aşk savaşından akıllıca bir karar verip kurtulabilecek midir ?
Berk EREN
17 yaşında Eskişehir'de yaşayan İstanbul'lu Berk. Alp'in en yakın arkadaşı,kızların boncuk gözlüsü, okulun piyanisti. Alp, Can, Tuana ve Kumsal dışında başka kimseyle iletişime girmeyen Berk'in hayatına bir kızın girmesiyle dünyası renkleniyor. Fener Bahçe' yi, futbolu,piyanosunu, bilgisayar oyunlarını ve Mine'yi çok sever. Peki bu hikayede ikisine yer var mıdır ?
Can ÖZER
16 yaşında Eskişehir'de yaşayan, tek marifeti maç izlemek olan bu öküzün hayatına giren kızla birlikte Berk gibi onunda düzeni değişir. Melis'in platoniği, baterist, uykucu, Galatasaray tutkunu, antipatik, Can'ın hayatında neler değişecektir ?
Eylül AKAY
16 yaşında, Bursa' da yaşayan telefon bağımlısı, içe dönük, ailevi ve sağlık sorunları olan Eylül, havasını değiştirmek için ailesinde uzak, arkadaşına yakın Eskişehir'e taşınır. Sonraki okulunda sesi ile ünlenen Eylül' ün karşısına Can'ın çıkmasıyla birlikte tüm dengeler bozulacaktır.
Tuana ÇİLEM
16 yaşında, Eskişehir'de Kumsal ile birlikte yaşıyor. 13 yaşından beri 5 kez reddedilip 3 kez reddettiği için içe dönük sakin bir kız. Korku kitaplarını, Galatasaray'ı, piyanosunu, sessizliği, Instagram'ı, Twitter'ı ve arkadaşlarını çok sever. Kumsal hariç kimse onun hakkında çok şey bilmez.
Mine YILMAZ
Öncesine kadar köpeği ile Bursa'da oturan 15 yaşında, kitap kurdu, müzik aşkı ile yanıp tutuşan, tek derdi daha da iyi bateri çalabilmek olan tek destekçisi Eylül ile, aşk ve arkadaşlık ilişkileri yüzünden zedelenen Mine ,okul değiştirme kararı alır. Peki sonraki okulunda onu neler beklediğini kimse bilemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAKİ IŞIK
Teen Fiction''Beş yaşında mahalle maçı yaparken, birbirimizi böyle seveceğimizi hiç düşünmemiştim.'' Kumsal, mantığıyla hareket eden depresif genç kız. Alp, Kumsal'ın bebeklik arkadaşı duygularıyla hareket eden bir delikanlı. Hep birbirlerinin yanında olan iki...