༻3.༺

119 7 2
                                    

Cohen:

- Hazavigyelek? – kérdeztem bizonytalanul, de igyekeztem nem mutatni.

- Tessék? – hallottam a hangját a sötétben.

- Hazavigyelek? Cserébe, hogy lefektetted az öcsémet- mondtam.

- De, te ittál nem? – kérdezte.

- Nem, szezon alatt sose iszom- feleltem.

- Ez amolyan fogadalom? – kérdezte.

- Olyasmi, de csak magamnak, és csak a barátaim tudják ezt- feleltem.

- Értelek- felelte.

- Na, akkor jössz? – kérdeztem.

- Legyen, de még mindig nem értem miért viszel haza- mondta.

- Hát hidd el, néha még én se- feleltem, majd lementünk a garázs felé.

- George és Chris, figyeljetek, nemsokára jövök intettem a srácoknak.

- Meglesz- mondta George.

- Kösz- mondtam, majd lementünk a garázsba. Ott kivettem a kocsim kulcsát, majd elsétáltunk a fekete kocsimhoz. Oliver beült az anyósra én pedig a vezetői székbe.

- Jó sok kocsitok van- felelte, miközben becsatolta a biztonsági övet.

- Apám mániája- feleltem, majd beindítottam a kocsit és kihajtottam.

- Nem értem még mindig miért viszel haza- kezdte körülbelül 10 perc néma csönd után.

- Miért? – kérdeztem vezetés közben.

- Mármint soha életemben nem beszéltünk, persze láttuk egymást és osztálytársak vagyunk, de én úgy vagyok ismert, mint a rejtélyes srác, te meg a suli legmenőbb sráca vagy- felelte.

- Ahhoz képest, hogy sose beszéltünk elég könnyen egyeztél bele, hogy hazavigyelek- feleltem.

- Magam sem tudom miért- sóhajtotta. Majd megint pár perc néma csönd következett.

- Itt majd jobbra- mondta.

- Okés- feleltem, majd befordultam. Ismerős volt a környék, a szüleim barátai is erre laknak. Eléggé gazdag környék, a miénkhez képest csak annyi a különbség, hogy nálunk hírességek laknak főleg, itt meg üzletemberek és ügyvédek főleg. Magam sem tudom miért kezdtem el Oliverrel beszélgetni. Talán mert a családomban van 2 pánikrohamos és a nagyim mindig azt mondta, hogy egy szabály van a családunkban. Sose hagyunk pánikrohamost cserben, ha tudunk segíteni. Sok pletykát lehet hallani az emberekről, de valamiért Oliver-ről csak annyit, hogy rejtélyes és Lucas ismeri a legjobban. Semmi mást. Ami meglep, mert már lassan azt hiszem 2 éve jár a suliba. Én meg csak lassan 1 éve és már mindenki ismer.

- Itt balra- zökkentett ki Oliver.

- Okés- feleltem, majd bekanyarodtam és egy nagykapuhoz értünk.

- Kiszálljak itt, vagy beljebb viszel? – kérdezte.

- Beljebb vihetlek- mondtam.

- Akkor menj közelebb a kapuhoz- felelte.

- Okés- mondtam, majd odahajtottam a kapuhoz. Oliver kihajolt az ablakon és valami kamerába nézett. Majd kinyílt a kapu.

༻Oliver & Cohen༺Место, где живут истории. Откройте их для себя