Cohen
Ahogy Oliver lerakta a telefont rohantam is a kórházba. Nem hiszem el, hogy Eliza ilyen helyzetben hagyta. Mikor beértem, Oliver csak a kezembe nyomta a lányát és rohant is a műtőbe. Basszus, már most megcsúszott. Felballagtam a galériára a kislánnyal és azt mondogattam neki, hogy nézd, ott van apu. Oliver még mindig nem válaszolt a vacsorával kapcsolatban. Igazából megértem, ha nem szeretne jönni, ismerem a szüleimet, mindig lenéznek. Hogy lesz így unokánk Cohen? Miért csalódunk mindig benned Cohen? Folyamatosan ezeket hallgatom. Ha megnyerek, egy meccset azt felelik szép volt, bárcsak ne lennél meleg, mert akkor már lehet házas lennél. Elegem van belőlük, de Nova és Noel miatt mindig valahogy oda keveredett az ilyen családi találkozásokra. Most is csak azért nem mentem a szüleimért a reptérre, mert Oliver hívott. Konkrétan megmentett egy kínos szituációtól. De igazából én imádom ezt a kislányt az ölemben. Olyan aranyos és okos. Imádom, ahogy Oliver felöltözteti őt, most is egy fehér harisnya van rajta és egy rózsaszínes ruha. Illetve már kis cipője is van, hisz tegnap megindult. Oliver elküldte a videót is. Nagyon boldog vagyok, hogy bevállalta ezt az egészet, mert amióta Hope itt van olyan boldog és más. Mindent eldobna ezért a kislányért, ha kéne. Ezt a kislány pontosan tudja. Olvastam neki egy kicsit, majd elaludt az ölemben. Nem volt szívem lerakni így, mikor vége lett a műtétnek, óvatosan felálltam és lementem a galériáról, miközben Hope aludt.
- Elaludt? - kérdezte.
- Igen - feleltem.
- Akkor vigyázz rá, vagy menned kell? - kérdezte.
- Ja, nem, dehogy is, isten ments, szívesen maradok - mondtam.
- Örök hála - mondta, majd egy másik orvosnak mondott valamit és visszajött.
- A kövi műtétet egy óra múlva kezdem, de másik műtőben így azt nem tudjátok megnézni- mondta.
- Okés, addig leülök és, elleszünk mi - mosolyogtam rá.
- Megmutatom a rezidens szobát, ott tudok lenni, kanapé is van, meg hűtő, konyha - mondta, majd követtem. Bementünk egy szobába, ahol volt kanapé, konyha és 3 ajtó.
- A kék ajtó a miénk, de szerintem ne nagyon menjetek be, szeretnek ott huncutkodni az orvosok, a fehér ajtó a mosdó - mondta.
- Okés - mondtam.
- Ha vége a műtétnek jövök - mondta, majd elment. Én pedig itt maradtam egy alvó gyerekkel. Fél órával később Nova hívott fel.
- Hol vagy? - kérdezte.
- A kórházban - mondtam.
- Anyáék kérdezik miért nem jöttél a reptérre - mondta.
- Nem érek rá erre, se rájuk - mondtam.
- Cohen Logan James - suttogta- ne merészelj visszapofázni, nem vagy te 4 éves - mondta.
- Jó, de hozzád jöttek és Harper-hez - mondtam.
- Tudom, de látták a másik etetőszéket és azt kérdezték kinek van még egy gyereke - mondta.
- És mit mondtál? - kérdeztem.
- Az ott egy gyerek rajtad? - kérdezte.
- Igen, de ne válts témát - néztem rá.
- Hogy az Cohen barátjának a kislányának lesz - mondta, miközben becsukta a szemét.
ESTÁS LEYENDO
༻Oliver & Cohen༺
RomanceOliver és Cohen története érzelgős, de olykor vicces is. Két meleg srác, aki egymásra talál és rájön, hogy mégis egymásnak teremtette őket a sors. Ha beleolvasol, többet megtudsz róluk, illetve azt is megtudod, hogy Oliver első pillanattól kezdve me...