- Jó napot James család- improvizáltam.
- Jónak indult – mormogta Noel.
- Hogy vagyunk ma? – kérdeztem.
- Fájósan – felelte.
- Hm, kaptál ma már – kezdtem.
- Nem, mert az anyánk egy órája itt vitázik – mondta Nova.
- Az mi? – kérdezte egy kislány, aki Cohen mellett ült, miközben meghallgattam a szívverését.
- Ez egy sztetoszkóp, ezzel meghallgatom más emberek szívét, hogy hogyan zenélnek – mondtam.
- Én is – mondta.
- Harper – mondta Nova.
- Semmi baj- néztem rá- tessék, rakd bele a füled és hallgasd meg Cohen zenéjét – mondtam, majd odaraktam, a szívéhez, hogy hallja.
- Hallod? – kérdeztem.
- Igen – mosolygott.
- A szíved rendben, a fájdalomcsillapítót mindjárt hozzák, most megnézem a röntgenedet – mondtam.
- Meghallgathatom, anya szívét is? - kérdezte a kislány.
- Persze – mondtam közben.
- A röntgen rendben, a törésed egyre szebb és már alig látszik, hamarosan jobb lesz – mondtam.
- Van még ilyened? – kérdezte a kislány.
- Sajnos nincs, de ha találok, hozok egyet neked – mondtam.
- Okés – mosolygott.
- Itt vagyok, elnézést, csak nem akartam zavarni- jött be a nővér.
- Köszönöm – vette el Cohen.
- Nos, én lassan megyek, ma a sürgősségin leszek, ami nem kis meló – mondtam.
- Sok a beteg?- kérdezte Noel.
- Sok a butus, aki hülyeséget csinál – mondtam. Majd lementem és elkezdtem tanítani a gyakornokokat és figyeltem a kezüket. Egyik pillanatban megjelent Harper mellettem.
- Szia, kislány – mondtam.
- Csak a mosdót kerestem – mondta zokogva. Semmi baj, gyere, am Dr. Anderson elintézik ezt? Felkísérek egy kislányt – mondtam.
- Persze – felelte.
- Köszi – mondtam, majd elvittem mosdóba a kislányt és elindultam felfelé.
- Dr. Parker, ezt alá kéne írnia, a főnöknek kell – jött be a társam.
- Mi ez? – kérdeztem.
- A jövőheti nem műtök nap, tudja – kezdte.
- ja igen, jó, persze, aláírom- mondtam, majd aláírtam.
- Kislánya? – kérdezte.
- ja nem, egyik betegem kislánya, csak követett és nem talált vissza – mondtam.
- Oh, értem – felelte.
- Na, az emeleten vagyunk – mondtam, majd csipogni kezdtem.
- Basszus- mondtam.
- Mi az? – kérdezte Harper.
- Hívtak egy műtőbe, am, gyere velem, írok Cohen-nek – mondtam, majd felkaptam a kislányt és elkezdtem futni a műtőbe.
YOU ARE READING
༻Oliver & Cohen༺
RomanceOliver és Cohen története érzelgős, de olykor vicces is. Két meleg srác, aki egymásra talál és rájön, hogy mégis egymásnak teremtette őket a sors. Ha beleolvasol, többet megtudsz róluk, illetve azt is megtudod, hogy Oliver első pillanattól kezdve me...