Oliver szerintem észrevette, hogy még mindig nem alszom, így levette a fülhallgatóját és hátra nézett.
- Fáj? – kérdezte.
- Mi? Nem, csak gondolkozok- feleltem.
- Az sose jó- felelte.
- Miért? – kérdeztem.
- Ha sokat gondolkodsz, mindent túlgondolsz- felelte.
- Tapasztalat? – kérdeztem.
- Valami olyasmi- felelte.
- Nem baj, ha túlgondolsz dolgokat, de utána legyen veled mindig valaki- feleltem.
- Ez igaz- felelte. Majd kikapcsolta a gépét és lekapcsolta a villanyokat, majd befeküdt az ágyába.
- Van kedvenc dalod? – kérdezte.
- Nagyon nincs- mondtam.
- Szoktál meccsek előtt izgulni? – kérdezte.
- Nem, mindegyiket lazán veszem, ez a titkom. Tudom, hogyha az agyam a helyén van, akkor nyerünk- mondtam.
- Szóval bízol magadban- mondta.
- Valami olyasmi- feleltem.
- Az jó dolog- felelte.
- Tudom- mondtam, majd megszólalt a telefonom. Ami nem baj, csak ezúttal anyám hívott és a csengőhangom eléggé hangosan elkezdett megszólalni. Természetesen a csengőhangom az As It Was Harry Styles-tól.
- Szia, anya- mondtam kínosan a telefonba.
- Szia, drágám, csak érdeklődök minden oké e- kezdte.
- Anya, 23 óra van- feleltem.
- Basszus, időeltolódás- mondta.
- Miért nálatok mennyi? – kérdeztem.
- Délután 14 – felelte.
- Az durva- mondtam.
- Na, nem zavarlak kicsim, ügyesen holnap- mondta- és jó éjt- tette hozzá.
- Jó éjt anya- mondtam, majd leraktam.
- You know It 's not the same as it was- mondta Oliver a csengőhangomat utánozva.
- Bevallom, egyik kedvenc számom- feleltem lesütött szemekkel.
- Nem rossz, én inkább maradok a Rock-nál- felelte - de ne álmodozz, hogy egy nap megszólal ez a szám a szobámban a hangszórókból- felelte.
- Okés- nevettem fel. Oliver odajött az ágyhoz és lefeküdt mellém. Sötét volt, ő pedig félig részeg. Nagyon közel kerültünk egymáshoz. Csak a szívemet hallottam, ami ha Oliver szemébe néztem nagyot dobbant. Oliver közelebb csúszott és fél méterre volt tőlem
- You Know It 's not the same, as it was- énekelte.
- As it was- folytattam.
- As it was- felelte, majd fogalmam sincs, hogy azért mert részeg volt, vagy csak hirtelen felindulásból, de mire észbe kaptam, Oliver megcsókolt. Az ajkai az én ajkaimon voltak. Éreztem ugyan az alkohol ízét a szájában, de nem érdekelt. Szerintem egy éve vártam erre a pillanatra és azt hittem lehetetlen lesz elérnem. Én persze viszonoztam és fájó bokával csókoltam őt, ő pedig rengeteg alkohollal a testében csókolt engem. Majd ő szakadt el tőlem és a homlokát az enyémhez érintette.
KAMU SEDANG MEMBACA
༻Oliver & Cohen༺
RomansaOliver és Cohen története érzelgős, de olykor vicces is. Két meleg srác, aki egymásra talál és rájön, hogy mégis egymásnak teremtette őket a sors. Ha beleolvasol, többet megtudsz róluk, illetve azt is megtudod, hogy Oliver első pillanattól kezdve me...