CohenOliver azzal a lendülettel ugrott vissza az ágyba. Hason feküdt és a feje felém nézett. Én az ágyon ültem és igyekeztem nem rá nézni.
- Anyukádat nem érdekelte, hogy itt fekszek? – kérdeztem.
- Nem, mert vendég vagy plusz a barátom- felelte.
- Ezek szerint nem tudja, hogy meleg vagyok- mondtam.
- Lehetséges, bár rólam se tud semmit, szóval- mondta.
- Rólad? - kérdeztem.
- Az ember azt hinné milyen közel állunk egymáshoz, de igazából a mostoha apámban jobban megbízok, mint benne- felelte.
- Lemehetnénk majd a partra- mondta.
- Benne vagyok, mára meleget mondanak- mondtam.
- De előtte én még alszok egy kicsit- mondta.
- Én szerintem futok egyet- mondtam.
- Hajrá- felelte. Felkeltem, majd felöltöztem és elindultam futni. Olyan jó volt este Oliver mellett aludni és reggel arra kelni, hogy biztonságban alszik mellettem. Az biztos, ha a szüleim megtudják, hogy Oliverrel netán randizok, egy életre megutálnának. Igazából fogalmam sincs miért, de még az egész elején leszögezték, hogy én és ő sose lehetünk együtt, ne szeressek bele. Persze, hogy beleszerettem, de a szüleimnek sose mondtam el. Futás után visszamentem a szobába, ahol egy telefonozó Olivert találtam az ágyban.
- Mennyit szoktál futni? – kérdezte.
- A parton el az étteremig és vissza- mondtam.
- Az étteremig? Jézus, az van vagy 5 kilométer- mondta.
- Négy és fél, de igen- mondtam.
- Nem tudom, hogy bírod, én fél métertől is meghalok- mondta.
- Igazából kiskorom óta futok edzések és suli mellett- mondtam, miközben a ruháimat szedtem össze.
- Akkor megyünk a partra? – kérdezte.
- Lefürdök és mehetünk- mondtam.
- Okés- mondta. Lefürödtem és felvettem egy úszónadrágot, majd elindultunk a partra. A parton leraktuk a cuccunkat és elkezdtünk napozni.
- Szeretem a tengert- mondtam.
- Olyan megnyugtató- felelte Oliver.
- Igen, ahogy hullámzik- feleltem. Majd mind a ketten egymás felé fordultunk. A szeme csak úgy csillogott a napfényben.
- Mi az? – kérdezte.
- Csak a szemedet néztem, olyan különleges- mondtam.
- Sokan mondják ezt, bár láttad volna Isa szemét, az ezerszer szebb volt- mondta.
- Isa? – kérdeztem.
- Clarissa becézése, nekem mindig Isa volt- mondta.
- Értem- feleltem.
- Az én szemem is szebb volt ám, mikor ránéztem, mindig azt mondták mennyire ragyog a zöld szemem- felelte.
- Most is ragyog- feleltem mosolyogva.
YOU ARE READING
༻Oliver & Cohen༺
רומנטיקהOliver és Cohen története érzelgős, de olykor vicces is. Két meleg srác, aki egymásra talál és rájön, hogy mégis egymásnak teremtette őket a sors. Ha beleolvasol, többet megtudsz róluk, illetve azt is megtudod, hogy Oliver első pillanattól kezdve me...