Cohen
Ügyesen csinálja, lazák a kézmozdulatai is.
- Maga hozzátartozó? – kérdezte egy rezidens.
- Valami olyasmi – feleltem.
- Dr. Parker a legjobb sebész – mondta valaki más.
- Egyet értek, olyan lazán csinálja, nem idegeskedik – felelte valaki más.
- Csak cselekszik, nem nagyon aggódik a dolgokon, bízik magában – mondta valaki. Nézzenek oda, tiszta rajongótábora van. A műtét egyébként 3 órás volt, Oliver sokszor nézett fel és ilyenkor egy ok jelet mutattam neki, vagy integettem. Láttam rajta, hogy megnyugszik, valahányszor felnéz. Majd a műtét végén levittek a székembe és megvártam lent.
- Doktor Úr, az ön keze olyan lazának tűnik – feleltem neki.
- Köszi, hogy végig ülted – mondta.
- Semmiség, érdekes volt ez – mondtam.
- Visszaviszlek a szobádba, majd lassan én is megyek- felelte.
- Gratulálok Oliver, ma műtöttél, ebből is látszik, hogy a szívedre hallgatsz- mondtam.
- Köszi, na de most menj pihenj egyet – mondta, majd a nővérek átsegítettek az ágyra. Bevettem az esti gyógyszereket és elköszöntem Oliver-től.
- Holnap gipsz levétel után jövök a bokádhoz – felelte.
- Okés – feleltem. Majd mosolyogva néztem, ahogy becsukódik az ajtó.
Oliver
Ma hívtak az örökbefogadással kapcsolatban. Régebben beadtam a papírt, hogy 3 év múlva szeretnék egy kislányt. Azonban, ma hívtak, hogy van egy 8 hónapos babájuk, akit most hoztak vissza, mert a pár autizmust észlelt rajta. A kislányt senki se szeretné, mert autista. Ez egyébként annyira fel tud bosszantani. Nem is újszülött, ezért nekem ideális lenne, plusz beszéltem a főnökkel, hogy néha behozhatom, így azt írtam vissza, hogy átgondolom. Kaptam 10 napot. Lehet 3 év múlva már nem lesz ennyi esélyem, lehet, isten akarja ezt, hogy most legyek apa. Az autisták egyébként kedves emberek, csak törődést igényelnek. Bár nem értem egy 6 hónaposon ezt, hogy lehet észre venni, de engem nem zavar. Ami egyébként hab a tortára, hogy a kislány neve Hope, amit én akartam a jövőbeli gyerekemnek adni. Ez egy jel volt. Így ma leültem Elizával és miközben ettünk elkezdtem beadagolni.
- Ma felhívtak az adoptálási cégtől – mondtam.
- Hogy hogy? – kérdezte.
- Van egy kislány, 8 hónapos, lemondtak róla, senkinek se kell – mondtam.
- Ez fantasztikus – felelte.
- Hope a neve – tettem hozzá.
- Oliver, ez egy jel, isten küldi neked – mondta.
- Még van 3 évem – mondtam.
- Segítek neked, majd én vigyázok rá, mikor kell, Cohen is vigyázhat rá – mondta.
- Még szobája is lenne – céloztam az üres szobában, a házban, amit igazából csak raktárnak használok, mert olyan nagy, hogy elfér benne minden.
- Van még 9 napom – mondtam.
- Gondold át, de tudod, hogy amíg itt vagyok, nagyon szívesen segítek bármiben – mondta.
KAMU SEDANG MEMBACA
༻Oliver & Cohen༺
RomansaOliver és Cohen története érzelgős, de olykor vicces is. Két meleg srác, aki egymásra talál és rájön, hogy mégis egymásnak teremtette őket a sors. Ha beleolvasol, többet megtudsz róluk, illetve azt is megtudod, hogy Oliver első pillanattól kezdve me...