Oliver:
Születésnap. Sokan szabadságot vesznek ki, sokan elutaznak, és nyaralnak egy nagyot, és van, aki otthon pihenget a kanapén és élvezi a csöndet. És vagyok én, aki már túl van 2 műtéten. Jó ebből csak a második volt komplikált. Szervátültetés az alapból az. Haza se mentem csütörtök óta. Este hazamehettem volna, de annyira fáradt voltam, hogy bealudtam az orvosi szobában. Aludtam 5 órát és már hívtak, hogy be tudok e menni, műteni. Számomra ez olyan, mintha kikapcsolódás lenne. Sose volt igazán munka nekem a sebészet, amolyan hobbi inkább. Amivel nagyon jól keresek. Ma viszont nagyon meleg volt az épületben, így a köpenyem alá egy trikót vettem fel. Mindenki körülöttem valami lenge ruhában volt és legyezte magát. Igyekeztem nem szellősen öltözni, hisz orvos vagyok. Majd a két műtét után vettem egy hideg zuhanyt és benéztem a jelenleg egyetlen betegemhez. Cohen az ágyán feküdt és. Telefonját nézegette. Felnézett rám, mikor beléptem.
- Minden rendben? - kérdeztem.
- Aha- felelte.
- Szuper- mondtam, majd elmentem. Igazából fáradt voltam, éreztem, hogy az az 5 óra alvás nem volt valami elég. Igyekeztem vissza a szobába, majd vagy 8-an állítottak meg es köszöntöttek fel. Megköszöntem mindenkinek, majd sebesebben mentem a szobához. Hála istennek senki se volt bent. Volt egy pár óra szünetem, mielőtt hazamegyek, így gondoltam kicsit lepihenek. Amint kényelembe helyeztem magam megcsörrent a mobilom, hogy kellenék a sürgősségire. Káromkodtam egyet magamban, majd minden erőmet összeszedve elmentem a sürgősségire. Valami kislányt hoztak be, olyan 5 évesnek nézett ki.
- Nehezen kap levegőt a kislány- mondta a mentős.
- Van valami betegsége a kislánynak? - kérdeztem.
- Nincs- mondták a szülők.
- Ez asztma lesz- mondtam.
- Igen, minden tünet megegyezik- felelte az egyik rezidensem.
- Igen- ásítottam.
- Mikor aludt utoljára szülinapos? - kérdezte az egyik sebész társam.
- Nem tudom, talán hajnalban- mondtam.
- Menj, majd mi elintézzük- mondta.
- Biztos? - kérdeztem.
- Persze, szülinapod van, pihenj egyet estére- mondta.
- Hát jó- feleltem. Nem kellett kétszer mondani, egyből elindultam a pihenőszobába és az egyik ágyra ledőlve bealudtam. A szoba egyébként 4 ágyat tartalmaz, vagyis 2 darab emeletes ágyat. Egyébként elég kényelmesek tudnak lenni. Mivel nálunk mindig dolgozik minimum egy sebész, ezért van csak 4 ágy. Egyébként a szobában megtalálható még pár szekrény és egy fürdőszoba is zuhanyzóval. Emellett van még egy szobánk, de ott csak szekrények vannak és zuhanyzók. Ott szoktam átöltözni, itt meg a táskámat tárolom. Mivel bármikor hívhatnak, így mobil mindig van nálam. A szoba fehér falakkal van ellátva és a nagyobbik falon egy leveles tapéta van. Található itt még egy ajtó, ami a közös konyhába vezet. Ezt a konyhát a műtőben dolgozó orvosok kapták. Nekik a konyha másik oldalán nyílik a szobájuk. Pár asztal és szék van még itt. Nem valami nagy cucc, de pihenni nagyon alkalmas. Itt csak a sebészek zavarhatnak, de általában ők is megértik, ha itt vagy. Durva ez az állás, nulla pihenéssel jár, de ha az ember hozzászokik, akkor nincs nagy baj. Ettől függetlenül én nagyon szeretem ezt a szakmát. Nincs annál jobb érzés, mikor megmentesz egy életet. Titokban egyébként be szoktam menni ritkán a kisbabához és csak nézegetem őket, ahogy alszanak. Nagyon aranyosak tudnak lenni. A tudat, hogy nekem lehet nem saját lesz, kicsit elszomorít, de azt fogadtam meg, ha 30 éves koromig nem lesz párom, akkor egyedül örökbe fogadok egy kislányt. Nem babát, hanem mondjuk egy 3-4 éves kislányt. Mindenképp kislányt szeretnék, mert olyan lányos apukának érzem magam. Délután négykor keltem fel arra, hogy a húgom hiv.
YOU ARE READING
༻Oliver & Cohen༺
RomanceOliver és Cohen története érzelgős, de olykor vicces is. Két meleg srác, aki egymásra talál és rájön, hogy mégis egymásnak teremtette őket a sors. Ha beleolvasol, többet megtudsz róluk, illetve azt is megtudod, hogy Oliver első pillanattól kezdve me...