Először is szeretném megköszönni mindenkinek, hogy itt voltatok és szerettétek ezt a történetet. Ezt a könyvet egy iskolai napon találtam ki még tavaly nyár elején. Utolsó héten emlékszem kémia órán még írtam. Szerettem ezt a történetet írni, mert már régóta terveztem, hogy írok egy ilyen történetet. Sokáig ki is akartam adni, de közbejöttek dolgok, amik nem engedték. Emlékszem legelőször nem akartam nekikezdeni, mert nem volt meg az egész a fejemben. Voltak hiányos részei. Szerintem, ez valamennyire meg is látszik benne 1-2 helyen. Most beszéljünk dolgokról. Igen, ennek a könyvnek az eleje elég mély tudom. Az egész egy mély történetre épül. Honnan jött az ötlet? Őszintén? Májusban volt egy iskolai lövöldözés és akkor TikTok-on láttam, ahogy egy nagytestvér beszél a testvéréről. Ezt vitt ebbe az irányba, hogy mi lenne ha ezzel megdobnánk a történetet? A Clarissa név random volt. Csak a legelső női angol névre gondoltam és valamiért az ez volt. Utólag tetszik, mert C betűvel kezdődő név, mint a Cohen. Lejjebb kitérek még a nevekre a történetben. Biztos nehéz lehet egy ilyen traumát feldolgozni és sajnálom azokat, akik valaha átélték, hogy egy szerettük meghal. Vagy éppen látták, ahogy meghal. Szerettem volna megmutatni, hogy Oliver életére is ez ilyen nagy hatással volt. Oliver emiatt lett orvos. Én személy szerint nem lennék orvos, mert a vér láttán már végem. 😅 A borítóról beszélnék még egy kicsit, mi látható rajta és mi mit jelent. Kezdjük a két kézzel. Gondolom nem kell magyaráznom, hogy az Oliver és Cohen keze. A kötél rajta azt szimbolizálja, hogy bármennyire is hihetetlen, de a sorsuk összefonódott. A virág, ami az ujjakból nő ki az elfogadás jelképe. Hogy a testvérek elfogadták őket, holott a szülők nem. És végül a pillangó. Annak két jelentése is van. Jelképezi a szabadságot, hogy abban a világban, ahol ők élnek nem tiltott a melegség és nem ítélik el őket. Oliver is sebész. Jelképezi még a melegséget is, hogy ez nem egy szokványos történet két szerelmesről. Hanem ez egy szivárvány történet. A pillangó is egyébként szivárvány színű🏳️🌈.
Oliver ( Graham) Parker
Oliver neve egyszerű. Az egyik legnépszerűbb név. Szerettem volna egy népszerű nevet ebbe a történetbe és az Oliver megtetszett. Parker meg csak úgy jött. Egyik nap a neveket nézegettem a neten és ráakadtam. Oliver anyukájának is szerettem volna egy múltat. Hisz a férje eléggé kőszívű volt. Szerettem volna, ha valami kiderül róla. Eredetileg azt szerettem volna, hogy a közös gyermeke meghaljon. Elvetéljen. De aztán meggondoltam magam, hogy inkább jöjjön rá Graham és adják örökbe. Hope-ot mindenképp Oliver-nek szerettem volna adni. A neve miatt is és úgy éreztem szüksége van rá. Lucas neve pedig szintén csak jött. Az első név volt, ami eszembe jutott hála unoka tesómnak, akinek van egy Lucas nevű barátja és mindig emlegeti. 😂
Cohen Logan James
A James csalàd. A híres James család. A gyerekeknek különleges nevet szerettem volna adni, hamár gazdag gyerekek voltak. Cohen nevére egy oldalon bukkantam rá, ahol ilyen neveket lehetett létrehozni. Volt pár kérdés és az egyiknél második névnek kiadta a Cohen-t. Megtetszett így azon nyomban leírtam. Mivel Cohen apja is szigorú, így valami hasonló második nevet kerestem neki, ami ugyanúgy hangzik, de mégis más név. Így jött a Logan. Noel neve a bibliából jött. Ez nem derül ki, de az anyuka vallásos volt. Így szerette volna, ha a fia neve Noel lenne. Nova pedig amikor elkezdtem írni, akkor a kedvenc női nevem volt. Olyan kis aranyos és ártatlan név számomra. Nekik is adtam második nevet, holott ez nem derül ki a könyvből. Noel Adam James és Nova Ellis James. Őket mindenképp ikreknek szerettem volna. Valahogy ezt súgta a szívem, hogy nekik ikreknek kell lenniük. Cohen boka sérülését a sajátoméhoz hasonlítottam. Pár éve én is elestem a szobámba menet és annyira megzúztam a bokám, hogy szinte egy egész nyáron védőt kellett hordanom. Cohen viszont nem akart lemaradni élete nagy lehetőségéről, így ő elment versenyezni így is. Amikor legelőször kimondtam Cohen és Oliver nevét egymás után instant szerelmes lettem beléjük. Legbelül tudtam, hogy bizony, megvan a két nevem.
A lányoknak olyan nevet szerettem volna adni, amik valamilyen szinten kötődnek a fiúkhoz. Hope nevét szerintem nem kell magyarázni. Hazel az egyik kedvenc angol nevem. Nagyon tetszik a becézése ( Hazy) , szerintem aranyos. A második neve a Phoebe meg megtetszett a Hazel név mellett és pár barátom is mondta, hogy legyen az. Nagyon sokat vacilláltam, hogy a harmadik gyermek lány vagy fiú legyen. Végül lány lett. Harmony nevet kapta. Mivel harmóniát hozott a családba. Egyébként, ha kisfiú lett volna, akkor Harlow lett volna a neve. Maga a név tetszett meg, hogy olyan ritka, de szép.
Szerettem volna, ha boldog véget kapna a könyv. Holott a szomorú vég felé húzott a szívem. Több embernek kellett meggyőznie, hogy ne legyen szomorú befejezés. Mondanék köszönetet embereknek, de egyszerűen nem tudok. Ezt a könyvet nem mondtam senkinek, hogy írom. Szüleim tudtak csak róla persze volt 1-2 barátom aki tudta, hogy ezt írom de nem kértem tanácsot senkitől. ( csak pár embertől a befejezésről, de akkor sem mondtam el, hogy nekem kéne) Lehet ez furának hangzik, de nekem ez abban segített, hogy kicsit gondolkozzak dolgokon és önbizalmat nyerjek. Biztos át fogom még ezt a könyvet kicsit alakítani. Talán kiegészítem 1-2 helyen, de szerettem volna most egy ideig pontot rakni a végére. Suli mellett nehéz volt írni ezt bevallom és sokszor elterveztem, hogy írok és egyszerűen elfáradtam estére a sulitól. Köszönöm, hogy kitartottál Oliver és Cohen története mellett. A legjobbakat kívánom neked. ❤️
❣️Oliver, Cohen, Hope,Hazel , Harmony❣️
YOU ARE READING
༻Oliver & Cohen༺
RomanceOliver és Cohen története érzelgős, de olykor vicces is. Két meleg srác, aki egymásra talál és rájön, hogy mégis egymásnak teremtette őket a sors. Ha beleolvasol, többet megtudsz róluk, illetve azt is megtudod, hogy Oliver első pillanattól kezdve me...