Ötödik fejezet

457 26 11
                                    

[Sam szemszöge]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[Sam szemszöge]

Morogva nyitottam ki a szemem. Egy sötét szobában voltam. A kezem össze volt kötözve és egy kampóról lógtam. Kicsit zsibbadtnak éreztem a karjaimat. Fogalmam sem volt arról, hogy hol vagyok vagy, hogy kerültem ide. Elkezdtem körbe nézni, hogy felmérjem a terepet. Nem tudtam hol vagyok, vagy kik hozzám ide, de tudtam, hogy ki fogok jutni innen.

[Kol szemszöge]

Teljesen ki voltunk idegileg. Vincent még nem volt elég jól ahhoz, hogy varázsoljon. Klaus fel-alá járkált ahogy Finn és Elijah azon gondolkodott, hogy vajon mi rabolhatta el Samet. A miért elég egyértelmű volt. Nekünk akartak odaszúrni. Nem tudtak miért fontos csak azt tudták, hogy fontos nekünk és ennyi pont elég volt nekik. Én próbáltam keresni valami bájitalt vagy gyógynövényt ami segíthet Vincentnek.

– Vámpír nem lehetett ez biztos. Vincent csak minket engedett be a házba. Boszorkány nem leütötte volna, hanem az erejét használva tette volna harcképtelenné Vincentet. Tehát vagy ember volt, vagy vérfarkas. – Egyeztette Elijah az elméletét.

– A Bennett boszorkány. – Mondta hirtelen Nik ahogy megállt a járkálásban.

– Ne légy nevetséges Nik. – Mondtam megforgatva a szemem. – Barátkozni akartak vele.

– Úgy értem ő talán megtalálhatja. – Mondta Nik tagoltan.

– Ó...igen meg lehet igazad van. – Nik csak horkantott egyet és megforgatta szemét. Elijah elővette a telefonját felhívni valakit.

[Elena szemszöge]

A lányokkal épp csajos napot tartottunk nálam. Bonnie Care és én, vidáman beszélgettünk, hirtelen elkezdett csörögni a telefonom. Kicsit megijedtem, mikor Elijah nevét láttam meg, vettem egy mély levegőt és felvettem.

– Haló? Elijah? – Kérdeztem bele.

– Szervusz Elena. Kérlek tudnál szólni a barátnődnek Bonnienak, hogy kellene a segítsége? – Kérdezte Elijah, mire összevontam a szemöldökömet. Kihangosítottam a telefont, de jeleztem a lányoknak, hogy maradjanak csendben.

– Miért kell neked Bonnie segítsége? – Kérdeztem, mire Bonnie kerekre nyílt szemekkel nézett ránk.

– Ez magánügy Elena és nem csak nekem, de a fivéreimnek úgy szintén szüksége van az ifjú Bennett képességeire.

– Nem fogom hagyni, hogy Klaus kihasználja Bonniet.

– Erről szó sincs Elena. Samantha közel került hozzánk. Sajnálatos módon ezen okból kifolyólag elrabolták. Viszont van rajta egy karkötő, ami miatt nem tudják elrejteni. A boszorkány, aki az ékszert készítette nincs jól. Leütötték, így elrabolva az ifjú West kisasszonyt. – Mi csak döbbenten néztünk össze.

– Persze...máris szólok Bonnienak. Visszahívlak, ha beszéltem Bonnieval.

– Köszönöm Elena kérlek siess, nem tudjuk, hogy kik rabolhatták el Samanthat.

Born to be a MikaelsonWhere stories live. Discover now