[Sam szemszöge]
Hangosan felnyögtem, mikor Finn a falnak nyomott. Finn kihasználta a helyzetet és jobban elmélyítette a csókot. A lábaim a dereka köré voltak fonódva, Finn keze a csípőmön volt, biztos voltam benne, hogy lila foltokat hagy, de nem érdekelt. A fájdalom lassan átalakult és egyre jobban akartam Finnt. Az ajkaival elindult lefelé, ahogy hozzám dörgölőzött. Az állkapcsomtól indult, le egészen a nyakamig. Néhány helyen meg is szívta, hangosan nyögtem fel. Finn füléhez hajoltam, puszit adtam a füle mögé. Mikor megtalált egy pontot, hangosabban nyögtem fel. Egy kézzel Finn hajába túrtam és közelebb nyomtam a fejét. Mosolyogva puszilta, szívta és nyalta meg ugyan azt a pontot.
– Finn...kérlek akarlak. – Mondtam megnyaltam a fülcimpáját. A torka mélyéből feltört egy mély morgás. Éreztem, hogy megnőtek a szemfogai, hozzá értek a nyakamat karcolják. Bent ragadt a levegőm, ahogy megharapott. A vállába mélyesztettem az ujjaimat. Felsóhajtottam, ahogy lenyalta a vért a sebből. Finn majdnem a nyakam és a vállam találkozásánál harapott meg baloldalt. Jobban hozzám nyomta magát, a ruha felcsúszott a derekamra. Jobban a falnak nyomott, ahogy elvált a nyakamtól a vámpíragyaraival. Végig nyalt a nyakamon, mielőtt megcsókolt volna. Különös volt a saját véremet megkóstolni, de a körülmények csak iszonyúan forróvá tették az egészet. Finn óvatosan lefektetett az ágyra, majd elvált tőlem, mivel nyüszítve próbáltam Finn ajkai után kapni. Kuncogott egy sort, de térdre ereszkedett az ágy lábánál. Elkezdte kicsatolni a magassarkúm, mikor levette puszit adott a lábfejemre. Mosolyogva nézett fel rám, majd a másik lábamhoz ment. Megismételte az előző cselekedetét. A mogyoróbarna szemei elsötétültek a vágytól és sok más érzelemtől egyaránt. Fentebb tolta a ruhát és puszit adott az alhasamra, ahol a feherneműm hozzám ért. Beakasztotta az ujjait a bugyi oldalába és elkezdte lehúzni. Közben puszit adott a lábamra, ahogy lehúzta.
– Gyönyörű vagy szerelmem. – Súgta és most fel-felé puszilt a lábamon. Kissé fájdalmasan nyöszörögtem, ahogy direkt kikerülte azt a részt, ahol leginkább szükségem volt rá. Egyre fentebb tolta a ruhát. Felemelkedtem az ágyról, hogy letudja húzni rólam a ruhát.
– Nem tisztességes, hogy csak melltartó van rajtam. Te pedig teljesen fel vagy öltözve. – Mutattam végig rajta, Finn kuncogva ült fel, egyetlen mozdulattal levette az ingjét. Hatalmasat nyeltem, ahogy megláttam. Finn úgy nézett ki, mintha angyalok faraggták volna márványból. Sűrűn pislogtam és csak a mellkasát tudtam nézni. Finn nevetett egy jót, ahogy figyeltem őt. Láttam ahogy a hasától indul egy a hajához hasonló színű csík és eltűnt a farmerja alatt. Figyeltem ahogy kigombolta a nadrágját, egyszerűen hagyta, hogy a lába körül összegyűljön.
– Jobb? – Kérdezte szélesen somolyogva, nem tudtam válaszolni csak ámulatban néztem őt. Finn mosolyogva mászott felém, ahogy az ágyán feküdtem. Mosolyogva csókolt meg, elkezdte végig csúsztatni a kezét az oldalamon. Alig ért hozzám, a combomat cirógatta. Miért kellett mindegyik társamnak ekkora flörtnek lennie? Finn folytatta volna a kínzásomat. Megfogtam az arcát, közel hajoltam a füléhez egy gyors, de szenvedélyes csók után.
YOU ARE READING
Born to be a Mikaelson
Fanfiction@fragmexnts köszönöm szépen a borítót Életed során akaratlanul is olyan tárgyakat veszel, amik kapcsolódnak a lelkitársadhoz. Sokan a sors kezének tartják ezeket a belső sugallatokat. Samantha West soha nem hit ebben. Úgy gondolta, hogy a lelkitárs...