Karakter Bilgisi

983 43 109
                                    

Eveeeeet!

Selam!
Yani bir kitaba başlarken ne söylenir bunu hala çözebilmiş değilim.

Bilmeyenler için dile getireyim. Benim, bu kitap haricinde, demons slayer temalı iki kitabım daha var. Okumak isterseniz sayfama gidip o kitaplara da ulaşabilirsiniz.

Bu bir Sanemi x oc kitabıdır. Karakter benim tasarımım. İsterseniz animede öyle bir karakter varmış gibi davranabilirsiniz ya da "ben o karakterin yerine kendimi koyacağım! y/n kitabı gibi okumak istiyorum" derseniz siz bilirsiniz. Sizin gönlünüz ne isterse.

ve şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum. Bu kitabı "moon lovers" adlı bir kore dizisinden esinlenerek yaptım.Eğer izlediyeseniz okuyunca anlarsınız. Sadece belli bir kısmını esinledim diyebilirim.

Neyse!

Bu kitap vantaeggukvip, Choxqme_ ve abarai_renjii_2665 arkadaşlarımızın güzel tatlı ve yoğun ricaları sonucu yazdığım bir istek kitabıdır. Daha fazla ısrar edenler varsa kusura bakmayın aklımda sadece bu arkadaşlarımız kaldı.

Karakter tanıtımına geçelim.

İsim - soyisim : Ena Aishi

Ena Aishi'nin dış görünüşü.

Yaş : 21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaş : 21

Boy: 168 cm

Kilo : 52

En sevdiği renk: turuncu

En sevdiği yemek : suşi

Doğum günü : 23 mayıs

Karakter özellikleri :

Neşeli, çoğunlukla karar almakta zorlanan, bir işi başarmadan bırakmayan, hırslı, bardağa hep dolu tarafından bakan, ruh hali birden değişebilen ve duyguları en uçlarda yaşayan, Ortama kolay uyum sağlayan, morali bozuksa kötü halden çabuk çıkan, enerjik, hayat dolu biridir.

Karakterin hayat hikayesi :

Tıp öğrencisidir. Alanında en başarılı olan okuldan mezun olmasına az bir vakit varken talihsiz bir olay yaşar. Bu olay üzerine derin bir hüzün içerisine giren Ena " yine bir olay sonucu" zamanda geriye gider. (çok fazla bilgi vermek istemiyorum çünkü spo gibi bir şey olur)

Evet.

Değinmek istediğim şeyler bu kadardı.

Eksik bulduğunuz veya çelişkili bulduğunuz bir yer varsa beni uyarmaktan çekinmeyin.

Kitap boyunca farketmeden yazım yanlışları veya noktalama hataları yaparsam kusura bakmayın. Kontrol etmeme rağmen araya hatalar karışabiliyor. Mağzur göreceğinizi umuyorum.

İlk bölümde görüşmek üzere aşkitoperipellalarım.💗💕❤️

Bb👋

Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin