🍃onu son anlarında mutlu etmek istiyorum

283 24 105
                                    

Ena:

1 hafta sonra:

Bu kararımı uzun uzun düşündüm. Himiko-san ile yaptığımız konuşma beni ikna etmişti.

Tedavi olmak istese de istemese de ben onun yanında olmalıyım. Yaptığı şeyi doğru değil ve kesinlikle kabul etmiyorum ama bu onun hayatı ve seçimi ve ben bu zor günlerinde onun yanında olacağım.

Evine doğru yürüken kafamda söyleyeceklerimi defalarca kez prova ettim. Son konuşmamızda açık bir şekilde benimle beraber olmak istediğini belli etmişti ve ben o bu haldeyken ona sırt çeviremem.

Sonunda evinin önüne geldim.

Derin bir iç geçirdim ve kapıyı çalıdım.

B-bi-bi-bir saniye ... ben ne diyecektim? Daha demin ne söyleyeceğimi prova-

Kapı açılınca donakadım.

Verdiğim ilaçlar biraz daha az acı çekmesine neden olmuş olacak ki daha sağlıklı duruyordu yüzü. Eskisi gibi yorgun veya hasta gibi değildi.

Sanemi şaşırmış bir şekilde:

(Sanemi) - Ena?

Başımı, adımı işitince başka bir yere çevirip göz temasından kaçındım.

(Ena) - b-ben...

(Sanemi) - içeride konuşalım mı ?

Gözlerine tekrar baktiğimda dudalıarında ufakcık bir tebessüm gördüm.

Başımla onay verdikten sonra beni içeri buyur etti.

Daha öncesinde de evine geldiğimden nereye gitmem gerektiğine aşinaydım.

Salona gittim ve oturudum o da benim karşıma oturdu.

Çok uzun sürmeyen bir sessizlikle oturduk.

Ben bu süreç esnasında ne söyleyeceğimi toparlamaya çalışıyordum.

Sanemi ilk adımı yapıtı ve bana biraz yaklaşıp dizlerimin üstünde topladığım ellerimi tuttu.

(Sanemi) - gözlerime bakmayarak beni cezalandırmak mı istiyorsun?

Bir şey söylemedim çünlü sesini duyunca içim titremişti. Gözlerim dolmaya başaldı.

(Sanemi) - ben geveze enamım ağzından neden cımbızla laf alır oldum?

Bu sefer kendimi daha fazla tutamadım. Gözyaşlarım sessizce saneminin ellerimi tutan ellerine damladı.

Yine sessizlik çöktü. Benim hiç alışık olmadığım bir şey.

(Ena) - (titreyen ve alçak tonda bir sesle) sana geri dönerim ama bir şartım var.

Sessizliğini şartımı dinleyeceğine yorup konuştum.

(Ena) - bunu söylemek yerine dilimi koparmayı tercih ederdim bundan çok kısa bir süre önce...ama...

Laflarım boğazıma diziliyor.

(Ena) - (burun çeker) neyse ... artık eski düşüncem ... adı üstünde... dediğim gibi , sana dönerim ama bir şartla... Tedavi olmak istemiyorsan olma. Sana bunu zorlamayacağım ve bunun imasını dahi etmeyeceğim ama gözümün önünde acı çekmene de izin vereceğimi sanma. Sana bir takım ilaçlar verip ağrılarını dindireceğim ve hastalığını olabildiğince hafif bir şekilde yaşamanı sağlayacağım... şartım bu ... eğer kabul edersen-

Lafım yarıda kesildi . Sanemi beni kollarıyla sarıp kendine çekti. O kadar kuvvetli bir şekilde kendine çekmişti ki hemde. Neredeyse tüm ağırlığımı o üstlenmişti...

Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin