Ena:
Neden bu kadar inatçı? Tedavi olsa hayatında nelerin değişeceğine dair herhangi bir bilgisi var mı?
Onun olduğu odan çıktıktan sonra bile hala ağlıyordum. Yere bakarak yürürken gözyaşlarımı çevredikelerden saklamaya çalışıyordum. Karşıma Tomioka-san'a karısı Himiko-san çıkınca durdum amvak gözyaşımı ondan sakkayamzdım artık.
(Himiko) - Sorun ne, Ena-san?
Konuşmak istemedim. Onu dertlerimle ve düşüncelerimle bunaltmak istemiyorum.
(Ena) - Boş verin lütfen... Basit mevzular sadece.
(Himiko) - Sizi bu kadar üzdüğüne göre oldua ciddi bir şey olmalı.
(Ena ) - Cidden mühim değil...
(Himiko) - Biraz dışarı çıkıp hava almaya ne dersiniz o zaman? Belki o zaman konuşmak istersiniz.
Durup biraz düşündüm...
(Ena) - Peki o zaman...
Benim elimden tuttu ve bahçeye götürdü. Müsait bir yere oturduk.
Bir süre sessiz kaldık.
(Himiko) - Biraz daha iyi hissediyor musunuz?
Başımla onayladım.
(Ena) - Size bir şey sorabilir miyim, Himiko-san?
(himiko) - Tabii ki
(Ena ) - diyelim ki çok değer verdiğiniz bir insan var... Onun iyiliği için nefretini bile kazanmayı göze alacak kadar çok seviyorsunuz onu.... Birgün başına kötü bir şey geliyor ve Ona iyi gelmek için herşeyi yapıyorsunuz ama... Ama o sizinle aranıza duvarlar örüyor... Herşeyden ve herkesten ümidini yitirmiş bir biçimdeyken siz bile ona iyi gelmiyorsunuz... Böyle olsaydı... Onu iyileştirmek için nasıl bir yol izlediniz. Duvarları nasıl yıkardınız.
Himiko-san gözlerini gökyüzüne çevrildi ve bir süre düşündü... Sonrasında buruk bir gülümsemeyle bana baktı.
(Himiko) - Bu söylediğin şeyler nedense bana giyuu'yu hatırlattı.
Derin bir iç geçirdi ve ellerini önünde birleştirip parmaklarıyla oynamaya başladı.
(Himiko) - Ben giyuu ile hatırı sayılır derecede çok vakit geçirdim. O iblis avcısıyken bile onu tanıyordum...ona aşıktım ama onun sevdiği bir kız vardı. Onu o kadar çok seviyordu ki gözü ne beni görüyordu ne de benim ona duyduğum büyük aşkımı... Gerçi bende de hata var. Duygularımı ondan saklamak için elimden gelen her şeyi yaptım. Eğer ona olan aşkımı öğrenirse aramıza mesafe koyar ve zamanla onu kaybederim korkusu benim ona duygularımı açmamı engellemişti... Bir süre sonra, İblislerle yapılan o büyük savaşta sevdiği kızı kaybetti. O kızı kaybettikten sonra hayatını herkesten soyutladı. Zaten etrafına uzun uzun duvarlar örmüştü ve bu olay sonrasında o duvarları artık büyük bir kaleye çevirmişti. Ona artık ulaşamayacağım düşüncesine hiç kapılmadım. O kalaye küçük darbeler indirdim ve zamanla o kaleyi yıktım... Ama yıkmam yeterli gelmedi. Bu sefer de giyuu'nun yaşamak istemediğini öğrendim. Hastalığının farkındayım ama tedavi olamamsına rağmen son nefesine kadar yanında olmak istedim. Sonrasında hastalığını araştıran birisi ortaya çıktı... Yani sen... Sen onu tedavi etmeye çalıştım ama ilk başta o reddetti. İlk başta ona çok kızdım. Tedavi olmadığı için ayrılmanın eşiğine bile gelmiştik ama sonra işlerini bu şekilde çözülmeyeceği kanâtine vardım... Kararına, her ne kadar sonunda acı çekeceğimi bilsem bile saygı duydum... Birgün, hiç tahmin etmediğim bir anda tedavi olmak istediğini söyledi. Sanırım onunla vakit geçirdikçe ve her şeyi bir son olmadığını, yeniden yaşama tutunableceğini göstermem gerekliymiş...
Bana dönüp kıkırdayark konuştu.
(Himiko) - Üzgünüm çok fazla gevezelik ettim... Yani sorunun cevabını kısaca verebilirdim. Ne olursa olsun, ne düşünürse düşünsün yanında olmaya çaba gösterirdim.
Aslında ilk yaşadığı şeyler tıpkı beni anımsatıyor.
(Ena) - hiç sorun değil.
Ona kızmış, sinirlenmiş... Ayrlıma noktasına kadar ilerlemiş.
(Ena) - aslında anlatıllarınızı biraz düşünmem gerekecek... Kafam çok karışık.
(Himiko) - bu kadar karmaşık anlattığım için üzgünüm. Ben sadece-
(Ena) - Sorun sizin antlamınızda değil... Benim duygularım çok karmaşık sadece... (derince iç geçirir) sanırım oturup uzun uzun kendini dinlemeliyim... Anlattığınız şey beni çok etkiledi ve umarım ben de bir an önce sıkıntımı gideririm.
(Himiko) - Umarım Hayatınız iyi yönde ilerler.. (ayağı kalkar) ben artık giyuu'nun yanına gideyim. İyi günler.
Selamını başımla aldıktan sonra kendi düşüncelerimle baş başa kaldım.
Bir kaç bölüm sonra final yapacağım.
Nasıl bir son istiyorsunuz? Kafanızdaki sahne nasıl? Nasıl bir sahne görürseniz mutlu olursunuz? yazın lütfen.
Onun dışında Oylarsanız ve yorum yaparsanız çok memnun olurum.
Öpüldünüz aşktoşkolar. 😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)
Hayran KurguSeninle baş başa kalmak hoşuma gidiyor. Seni mutlu edebilmek hoşuma gidiyor. Kendini bana teslim et. Çünkü sana ilaç olacağım. Seni bırakmayacağım. Seni sonsuza kadar sevmek istiyorum. Seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seninle sonsuza kadar va...