Ena :
İlacı Giyuu Tomioka'ya vereli birkaç gün olmuştu. Odama geçtim. Bir Hafta boyunca her gün bu ilacı vereceğiz. Eğer bir olumsuz gelişme olmazsa ilaç üzerinde, geliştirmek amaçlı tekrar çalışmaya başlayacağım.
Aoi-chan ben çalışırken yeterince yorulduğumu söyledi ve Giyuu Tomioka'nun başında o nöbet tutacağını söyledi. Olası bir sıkıntı olursa diye. Reddetmedim çünkü ben de fazlasıyla yorulmuştum. Eğer bir sıkıntı olursa diye Giyuu Tomioka'yı benim odama en yakın yere yatırmıştık. Dün gece uyumadığım için çok yorgun hissediyordum. Giyuu Tomioka'nın yanında nöbet tutmak zorundaydım. Şimdi yeni yeni sabah oluyordu.
Çalıştığım ilaç üzerinde notları tuttuktan sonra kollarımı masada yastık niyetiyle birbirlerine bağlayıp masaya koyduktan sonra başımı kollarıma yaslayıp gözlerimi kapadım. Açıkçası yatağa kalkıp yatacak kadar bile uykulu hissediyorum kendimi.
Çok kısa bir süre sonra bir uykuya daldım.
Birkaç saat sonra ~
(Aoi) - ENA-SAN!
adımın yüksek sesle söylenmesiyle masadan irkilerek kalktım ve ayılmak için gözlerimi ovuştururken ayağı kalktığımda Aoi-chan büyük bir gürültüyle içeri daldı. Girer girmez ise panik dolu gözleriyle bana bakarak ;
(Aoi) - Tomioka-san'ın kalbi durdu!
Hızla odadan çıkıp Giyuu Tomioka'nun odasına yöneldik. Neyse ki odalarımız çok yakındı. Yanlış anlaşılmaya mahal vermemek için nabzını tekrar kontrol ettim. Yok denecek kadar kalp atışı vardı. Çok seylerek aralıklarla kalbi atıyordu ve bu aralıkları çok düzensiz. Hızla Aoi-chan'a dönüp;
(Ena) - Kalbine pıhtı atmış olmalı (raftaki ilacı işaret ederek) şu ilaçtan 200 miligram enjektör doldur ve hemen bana ver.
O benim söylediğim yaparken iyice muayene edip pıhtı attığında emin oldum. Kalpteki damarlardan biri damar tıkanmış olmalı.
Pıhtılaşmama sorunu vardı. Bir anda neden pıhtı atsın ki? Benim yaptığım ilaç çok mu yoğun geldi?
Bana enjektör verince hemen damarını bulup enjekte ettim.
Damar yoluyla enjekte ettiğim için birkaç dakika içerisinde kalp atışları iyiden iyiye düzelmeye başladı.
Ben de bunun verdiği rahatlıkla derince iç geçirdim. Sanki bu olayın verdiği panikleme hissiyle nefesimi tutmuş gibi bir iç geçirmeydi bu.
(Ena) - rahatlayabilirsin... Sıkıntıyı hallettim.
Aoi-chan'da rahatlamış bir şekilde kasılan vücudunu serbest bıraktı ve yere çöktü.
Ama ben hala kendimi diken üstünde hissediyorum. Benim yaptığım ilaç yüzünden pıhtı atmış olmalı. Başka bir açıklaması yok. Nerede hata yaptım? Denediğim çalışmada pıhtılaşma sorununu engelleyecek herhangi bir çalışma ilerletmemiştim daha. Aşama aşma ilerliyordum. Bir eklentiyi fazlaysa kaçırmış olmalıyım... Hangisi?
Aoi-chan'a dönüp ;
(Ena) - Aoi-chan! Çalışma odamdaki masanın çekmecesi de kalın bir defter var. Rica etsem onu bana getirir misin? Benim bir süre buradan ayrılmamam gerekecek.
Başıyla onaylayıp gitti.
Kısa bir süre sonra geldi ve defteri bana verdi. Ben ise bir sandalye çektim ve raporları kontrol etmeye başladım.
Evet, yanlış hatırlamıyorum. Pıhtılaşamama sıkıntısı var ve bu kesinlikle benim yaptığım bir hata olduğunu gösterir.
Ama fareler üstünde denediğimde pıhtı atmamıştı. neden böyle oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)
Hayran KurguSeninle baş başa kalmak hoşuma gidiyor. Seni mutlu edebilmek hoşuma gidiyor. Kendini bana teslim et. Çünkü sana ilaç olacağım. Seni bırakmayacağım. Seni sonsuza kadar sevmek istiyorum. Seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seninle sonsuza kadar va...