Ena:
(ena) - bu verdiğim ilacı bir hafta kullanın. Eğer hala ağrılarınız devam ederse tekrar yanıma uğrayın lütfen.
Hasta bana teşekkür edip çıktı.
Sonunda ilk günümün mesai saati bitmişti. Aslında teknik olarak ilk günüm değil benim bedenini kullandığım kişi burda daha önceden de çalışmış... Neyse ne! Güzel bir gündü!
Kelebek köşkü boşalmıştı. Bu hayattan memnunum açıkçası. Hem bir rüya olduğunu da zannetmiyorum. Bence bir rüyaya kıyasla çok uzun sürdü. Bu yüzden bu hayata alışmalıyım.
Ah sahi ya! Ben dün yarım bıraktığım uzunca rapor tutulmuş o hastayı incelemedim.Bugün ona bir göz gezdirmek istiyordum.
Odadan çıktım ve odamdan o deftere bakmak için gidecektimki aoi-chan'ın birisiyle konuştuğunu duydum. Merak edip yanlarına gitmeye karar verdim.
(aoi) - işim henüz bitmedi shinazugawa-san. Beni bir kaç dakika beklerseniz malzemeleri almaya beraber gideriz.
(???) - gerek yok, tek başıma gidip alabilirim.
(aoi) - ama tek başınıza gitmeniz... Size karşı mahçup olmak istemem.
(ena) - sorun ne aoi-chan?
Aoi-chan bir adamla konuşuyordu. Gen adam dönüp baktığında şok oldum. Bu yüz yaralarla dolu adamı nerede görsem tanırım! Hamadaki adam bu!
Yok artık çok utanç verici! Umarım beni ta-
(Sanemi) - sen şu hamadaki kızsın!
DAHA KÖTÜSÜ OLAMAZDI!!!
Ne diyeceğim şimdi ben?!
(aoi) - ena-san! Şu an boş musunuz?
Yanlarına birkaç adım uzaktım. Biraz daha yaklaşım ve aoi- chan ile göz teması kırarak
(ena) - evet neden ki?
(aoi) - kelebek köşkünün deposundan getirilecek malzemeler var da. Depo da köşkten biraz uzakta, shinazugawa-san'da yardım etmek istedi ama şuan da ben yoğunum. Siz ona eşlik etseniz olur mu?
(Sanemi) - aoi gerçekten tek giderim gerek yok.
(aoi) - size zaten yük olacağız bir de sizi tek göndermek gerçekten olmaz!... (ena'ya döner) Olur mu Ena-san?
(ena) - bana uyar...
DELİRDİN Mİ ÇOK UTANÇ VERİCİ! NE SAÇMALIYORSUN SEN ENA!
Neyse ki benden önceki kız depoya hiç gitmemiş o yüzden bize deponun nerede olduğunu detaylı bir şekilde anlattı.
Yola koyulduk. Yoldayken yaklaşık ilk beş altı dakika ikimiz de sessizdik.
Ben sessiz kaldıkça gerilmeye başladım o yüzden sessizliği bozmaya karar verdim. Mâlum ilk tanışmamız biraz utanç verici oldu.
(ena) - şeyyy..adınız Sanemi... Öyle değil mi?
Başıyla onay verdi.
(ena) - size Sanemi - kun diye seslenen uygun mu?
(Sanemi) - olur.
...
Bana ismimi sormayacak mı?
(ena) - Bana ismimi sormayacak mısınız?
(Sanemi) - ena çok gevezesin.
Donup kalmıştım. Öyle ilk dakikada söyleyince... Gerçi bende salaklık aoi ismimi Sanemi-kun'un yanında söylemişti.
(ena) - Aşkolsun! İlk dakikadan böyle bir şey çat diye söylenir mi!?...
Sanemi-kun kıkırdadı ve başını iki yana sallayıp ellerini cebine koydu.
...
Gülümsemesi ne kadar da güzelmiş...
O öyle gülümseyince benim de yüzümde tebessüm oldu. Onu gülümsetmek hoşuma gitmişti açıkçası. Biraz ciddi birisine benziyor.
Yol boyunca tek konuşmamız buydu. O kadar gerildimki sessiz kaldığımız süre boyunca...
Bir süre sonra :
Aoi-chan'ın söylediği malzemeleri depodan almış ve çoktan kelebek köşküne varmıştık. Malzemelerin büyük bir çoğunluğunu o taşımıştı ve bana da hafif şeyleri taşımıştı. Çok centilmen birisiymiş...
(Sanemi) - benlik bu kadar! Başka yapabileceğim bir şey var mı?
(ena) - fazlasıyla yaptınız zaten. Çok teşekkür ederiz.
(Sanemi) - rica ederim... Ben gideyim artık.
Nedense arkasının dönüp gidince kalbimde tarif edemediğim bir burkulma oldu. İstemsiz olarak o giderken elini tutup onu durdurdum.
Sanemi-kun şaşkın şaşkın bana baktı.
Neden yaptım bunu?ne diyeceğim şimdi?
(ena) - ş-şey... Sanemi -kun ben size karşı biraz mhçubum da... Şey...
Anlamamış bir şekilde yüzüme bakıyordu.
(ena) - anlarsınız işte...
Anlamadığını belirtmek için başını iki yana salladı. Kahretsin yüzüm yanıyor.
(ena) - (yutkunur) şu... (kafasını yere eğer) hamam mevzusu işte... Şey özür mahiyetinde size yemek ısmarlamak isterim.
(Sanemi) - (güler) ne özrü ya? Kasıtlı mı girdin erkekler hamamına?
(ena) - s-sa-Sanemi - kun! yeterince utanıyorum zaten lütfen dretmez misiniz?
(Sanemi) - (güler) tuhaf birisin... (iç geçirir) tamam... Rahat edeceksen öyle yapalım.
Kabul etmesiyle kocaman gülümsedim.
(ena) - Tamam, hadi gidelim!
Ay bu bölüm çok zordu benim için.
Bazı yerlerde mantık hatası veya saçmalık varsa lütfen kusura bakmayın kendimi bu bölüm için çok zorladım.
4 kere bambaşka bölüm yazdım ve içime sinmeyince silip tekrar yazdım. Ben bu ikisini tanıştırıp nasıl kaynaşıtıracağım diye resmen işkence çektim.
Tanışma bitti şimdi kaynaşma var... HELP MEEEE.
FİKİR VERİN LÜTFEEEEN! BUNLARI KAYNAŞTIRACAK BİR KAÇ SAHNE LAZIM BANA!
AKLIMA HİÇBİR ŞEY GELMİYOR!
...Neyse... sakinim...
Bölümle ilgili fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum.
Öpüldünüz aşkitoperipellalarım.💗💕❤️
Bb👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)
Fiksi PenggemarSeninle baş başa kalmak hoşuma gidiyor. Seni mutlu edebilmek hoşuma gidiyor. Kendini bana teslim et. Çünkü sana ilaç olacağım. Seni bırakmayacağım. Seni sonsuza kadar sevmek istiyorum. Seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seninle sonsuza kadar va...