🍃Keşke Bambaşka Bir Hayata Doğabilsem

792 42 322
                                    

Ena:

Bir Hafta sonra mezun olacağım. Bir iş çıkışıydı ve ben eve dönerken sahil kenarından yürümeye karar veriyorum. Gökyüzü yavaş yavaş turuncu rengine boyanırken hafif esintinin tadını çıkartıyorum.

Çalıştığım yer bir kozmetik dükkanıydı. Üniversite boyunca harçlığımı burada çalışarak çıkarmıştım. Muhtemelen tıp bölümü okumak istemeseydim diğer isteyeceğim bölüm kozmetik ile ilgili herhangi bir bölüm olabilirdi. Çünkü kozmetik malzemeleri ve bunun gibi şeyler benim hep dikkatimi çeker ve bunun gibi şeylerle ilgilenmek hoşuma giderdi.

Sahil kenarında yürüdüğüm için evimin yolu biraz uzamıştı. Yine de bu güzel görüntüyü görmeye değerdi.

Uzaktan sevgilim hideki'yi görmüştüm. Kendisi ile beş senedir çıkıyoruz. Hep nazik, kibar ve tatlı birisiydi. Ben onu gördüm ancak sanırım o beni görmedi. Ona seslendim ama beni duymayınca onu çaldırmaya karar verdim.

Çantamdan telefonumu çıkartıp onu arayacaktım ki bir kızın gelip ona sarıldığını gördüm. Gördüğüm görüntüyle şok olmuştum...

B-Bi-bir saniye... Belki de ben yanlış anlamışımdır...değil mi?
Belki de arkadaşı felandır ya da kardeşi felan... Hemen yanlış anlamamalıyım...

Bu olumlu düşüncelerim bir anda kayboldu çünkü kızın yüzünü görmüştüm. En yakın arkadaşım karin...

Sürekli çok hoş bir çocukla randevuya çıkacağından söz ediyordu. O kişi benim erkek arkadaşımış meğer.

Kozmetik sektöründe çalıştığım için sürekli benden onun yüzü için kullanabileceği kozmetik malzemeleri önerisi istedi. Ne ara bu kadar ayakta uyur oldum? nasıl yaparsınız bunu bana?... Üstelik... Üstelik erkek arkadaşım onun benim en yakın arkadaşım olduğunu bilyor... Ben... Ben...

Karin hideki'nin dudaklarından öpmüştü... Elimdeki telefon yere düşütü. Ellerimdeki kuvvet bir anda kesilmişti.

Dizilerde baş karakterin başına gelen şey resmen benim başıma gelmişti. Şuan bir dizi senaryosu içende gibi hissediyordum.

Kalbim sıkışıyor... Ne hissedeceğim bile bilmiyorum. Hüsran mı? hayal kırıklığı mı? üzüntü mü? öfke mi? Kin mi? Hayır... Hepsini resmen aynı anda yaşıyorum. Akla gelebilecek tüm kötü duyguları şu anda hissediyordum...

... Ben... Ben ihanete uğradım...

...sanki bu duyguların hepsini bir anda yaşamak vücudumu yoruyordu. Kulaklarım çınlıyor, vücudum, hissettiğin şeylerin yoğunluğundan dolayı gerim gerim geriliyor. Vücudumun sanki her bir uzvmu titriyor.

Gözümün önünde...

Ben bu çocuğa deliler gibi seviyordum. Hissettiriyordum bunu sana... Nasıl yapar bunu? Kim bilir ne kadar süredir aldatılıyordum.İki kişinin ihanetine aynı anda uğradım... Ve benim ruhum bile duymamış...

Gözyaşlarımı serbest bıraktım ve onların bu hallerine sadece seyrederek yetinmeyen karar verdim. Gidip yanlarına olay çıkarsam ne farkedecek ki? Hayır... Bunu yaparsam bu aşağılık insanların benim canımı yaktıklarını göstermekten ve onların seviyesine düşmekten başak bir iş göremem. Ben aciz değilim ve böyle çirkin bir tablonun bir parçası olmayacağım.

Ne yapıyorsanız yapın... Size güvendiğim güne lanet olsun.

Arkama bakmadan dönüp gittim.

Sahile indim. Sahilde olan insan sayısı azdı. Denize girilebilecek bir hava yoktu. Herkes plaja oturmuş piknik yapıyordu. Yakında buradaki gürültü sona erer. Hava kararıyor sonuçta. Bu saatlerde burda kimse kalmaz. Ben de deniz dalgalarının sesiyle baş başa kalmış olurum.

Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin