Ena:
Her şey tam şekilde hazırdı. Soğukkanlılığımı şu aşamadan itibaren korumam gerek.
Hasta yatağında yatan Sanemi'ye baktım ve kocaman gülümsedim.
O da tembessüm ediyordu ama asıl gülümseme gözlerinin içindeydi.
Birazdan aoi-chan gelecek ve sanemi'yi kontrollü komaya sokacağız. Giyuu-san tedavisi esnasında komadaydı ve bu iyileşmesinde büyük bir etken oldu. Uyanıkken acı çeker ve ağrısı olur. Böyleyken acısını hissetmez. Tedavi süreci hastalık ne kadar ağırsa o kadar ağır geçiyor. Bu yüzden Sanemi'de komadayken tedavi olacak.
Sanemi yatakta oturuyordu. Koluna bağlı serumla onu götmek biraz olsun beni memnun etti. Tedavi olmayı kabul edişi her şeyi değiştirecekti.
(Sanemi) - Eğer bana bir şey olursa-
Direk yanına oturdum ve işaret parmağımı dudağına kibarca bastırarak susmasını sağladım. Cümlesi hemen beni yerlebir ermişti.
(Ena) - (sesi titrese ve gözleri dolsa da gülümser) veda konuşması yok... vedalaşmayacağız. uyandığında, uyuduğun zamandan çok daha iyi bir şekilde olacaksın... iyileşeceksin... tamam mı?
Sanemi gülümseyerek dudağının üstünde duran parmağımı çekip, elimi tutarak konuştu. Ben ise susutum ve dudaklarımı ısırarak ağlamamaya çalıştım.
Duraksayarak da olsa kesintisiz ve net cümleler kurdu.
(Sanemi) - çok kötü anım var benim. Ama seninle tanıştıktan sonra unuttuğum güzel anıları bir bir, tekrar hatırlamaya başladım... Ben senin sayende, uzun bir süre sonra tekrardan kalbimin attığını hissettim Ena...
Ellerini yanaklarıma götürdü ve yanağımı okşadı. Ben ağlamaya başlayınca beni kibarca kendine çekip göğsüne başımı yaslamamı sağladı ve bana sıkıca sarıldı. Ben gözyaşlarıma direnmek istemedim ve akmasına izin verdim. Kollarımı onun sırtına sarıp...
(Sanemi) - kardeşlerimin ilk adımlarını gördüm... (derince iç çeker) annemin koynunda uyudum... erkek kardeşimle sırt sırta verip,tutamamış olsak bile birbirimize ailemizi koruyacağımıza dair söz verdik. Belki bir kaç hobim olmuştur... (sesi ağlamaklı bir şekilde) bir de ben küçükken sürekli daldığım bir elma ağacı vardı... Genya son anında bile olsa beni sevdiğini söylediğini duydum... Yakın arkadaşımla edepsiz kahkahalar attım... çok güzel ohagiler pişirdim...
Sanemi saçlarından öptü ve sıkıca sarılmaya devam ederken sırtımı benim ağlamam için teskin ederimişçesine okşadı.
(Sanemi) - bana rağmen, benden vazgeçmeyen, fedakar bir kadına aşık oldum...
Burnumu çektim ve gözyaşlarımı silsem de sessizce ağlamaya devam ettim.
(Sanemi) - hayat bunlardan ibaretmiş Ena, biliyor musun?...bu ... Sonsuz zannedilen bir gün...
Rahatlamış bir şekilde iç geçirdi.
(Sanemi) - işte bu yüzden, şu andan sonra ölsem bile yaşadığım hayatta hiçbir haksızlık görmüyorum. Ölsem bile buna hakketiğimdendir.
Doğruldum ve gözyaşlarımı sildim. Sanemi'nin de gözleri kızarmıştı.
Gözümden bir damla yaş damlayınca kibarca onu sildi.
(Sanemi) - tüm keşkelerimi ve pişmanlıklarımı sildirdin bana... ben zaten iyleştim... en çok hasta olan yer ruhumdu ve onu da sen iyi ettin.
Yanaklarımı kibarca gözyaşlarından kurtardı.
(Sanemi) -olan neyse olması gerektiği içindir. Bunu sakın unutma hekim hanım... sakın olmuş, olan ve olacaklar için kendini suçlayayım deme.
(Ena) - (ağlamaklı bir şekilde) tamam...
(Sanemi) - (gülümseyerek) seni seviyorum...
Başımla onayladım ve mahçup bir şekilde gülerek, gözyaşlarımı akıtırken...
(Ena) - bende...
Kapı çaldı ve gözyaşlarımı silip toparladım.
(Ena) - gir!
Gelen Aoi-chan'dı.
(Aoi) - her şey hazır Ena-sama.
Dedi elindeki tepsiye bakış atarak.
Sanemi'nin yatağından kalktım ve onu yatırdım.
Sanemi'nin serumunun içine aoi'den aldığım şırıngayı enjekte etmeden önce yapacaklarımı sanemi'ye izah ettim.
Olabildiğince soğukkanlı olmaya çalıştım ama nafile heyecandan ve endişeden kekeliyor, neler söyleyeceğimi, dolayısıyla saçma ve mantıksız cümleler kuruyordum.
(Ena) - eeee... şimdi seni kontrollü bir komaya sokacağız... vücudun bu ağır hastalığı atlatırken olabildiğince eee... şey... e-enerji... evet... az enerji sarfetmen ve vücudunun hastalıkla başetmesi... bu yüzde-
Elimi uzanıp tuttu ve lafımı kesti.
(Sanemi) - ne yaptığın umurumda bile değil... sonsuz güveniyorum sana... bana istediğini yap. Beni öldürsen bile başım üstüne.
Aoi-chan aramızdaki bu hususi meseleyi farkedince bizi tekrar yalnız bıraktı.
Soğukkanlı olamazsam hata yaparım...
Toparlan, toparlan, toparlan...
Onu komaya sokacak maddeyi serumuna enjekte ettikten sonra, maksimum bir kaç dakikam vardı.
Seruma enjekte ettim ve ona gülümsedim. O da bana karşılık verdi.
(Ena) - her şey için teşekkür ederim...
(Sanemi) - neden teşekkür ediyorsun ki ? Teşekkür edilecek bir şey yapmadım.
Sanemi'nin göz kapakları ağırlaştığı dışarıdan bile belli oluyordu.
Saçlarına ellerimi götürüp birkaç saniye saçlarını okşadıktan sonra anlına dökülen saçları kenara çekip anlını öptüm...
Doğrulduğumda çoktan gözleri kapanmış, kontrollü komaya girmişti.
(Ena) - tekrar uyanıp iyleştiğinde görüşürüz sevgilim... seni seviyorum.
Aaaaaaa
Yazarken ben ağlayacaktım az kalsın.
Nasıldı ?
Tamam bu sefer final gelecek bir sonraki bölüme... yani umarım.
Umarım beğenirsiniz bölümü. Benim baya içime sindi. Drama hastası olduğumdandır.
Oyalayıp yorum yaparsanız çok memnun olurum!
Sizi seviyorum.
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)
Hayran KurguSeninle baş başa kalmak hoşuma gidiyor. Seni mutlu edebilmek hoşuma gidiyor. Kendini bana teslim et. Çünkü sana ilaç olacağım. Seni bırakmayacağım. Seni sonsuza kadar sevmek istiyorum. Seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seninle sonsuza kadar va...