🍃Uyum Sağlama Ve Derin Araştırma

478 38 157
                                    

Ena :

Başımın ağrısı sanki gözlerime vuruyordu. Bu ne biçim ölmek ya sürünüyorum. Hani cennet? hani cehennem?

Gözlerimi zor da olsa sonunda açtım. Yatakta uzadığımı farkettim ve doğruldum. Etrafıma baktığımda beni hamamda çıkaran kızın arkası dönük ve çalışma masasını siliyordu.

(ena) - afe- (başını tutar) ah~

Tekrar de başıma şiddetli bir ağrı girince lafım yarıda kesildi.

Güzel yüzlü kız bana yürüyüp ;

(aoi) - iyi misiniz Aishi-san?

Ben neler olduğunu kavramaya çalışırken kız tekrar konuştu.

(aoi) - başınızı o kadar kötü vurdunuz ki bir an kafanız patlayacak felan sandım. Çok fazla kanadı ama neysek geçti.

Gerçekten kafamda bir bandaj vardı.

(ena) - ben öldüysem neden acı hissediyorum ki?

(aoi) - (güler) Aishi - siz ölmediniz ki! neyden baksediyodaunuz?

(ena) - ne?... Ölmedim mi? Sen melek felan değil misin?

Güzel yüzlü kız bana şaşkın şakın bakıyordu.

(aoi) - sizzzz... Sanırım biraz kafanı karışmış. En iyisi biraz dinlenin.

Kız odadan çıkarken ;

(ena) - bir şey sormak istiyorum!

Kız bana dönüp baktı.

(ena) - B-burası benim odam mı?

Kız başıyla onayladı.

(aoi) - evet... lütfen biraz dinlenin.

Kız çıktı. Ne oluyor?Etrafımı endişeyle inceliyorum.

Yataktan kalktım ve odayı incelemeye başladım.

Kız buranın benim odam olduğunu sorduğum iyi oldu endişe etmeden burayı inceleyebilirim. Belki neler olduğunu çözebilirim.

Bir çalışma masası, odanın bir duvarını kaplayan büyük bir kitaplık, kıyafet dolabı ve yatak vardı.

Kitaplığa yöneldim ve kitaplara göz gezdirdim. Eline rastgele bir kitabı açtım ve kitabın basım tarihine baktım... Yeni temiz bir kitaba benziyordu bu yüzden kitabın yakın tarihte basıldığını varsaydım. Kitabın deri ve sert bir kapağı vardı. Tıpkı eski çağ dizi veya filmlerdeki gösterilen kitaplar gibiydi. Kitabı açtım.

...

OHA ZAMANDA GERİYE Mİ GİTTİM BEN?

Ama bir saniye... Ben zamanda geriye gittiysen bu insanlar beni önceden nasıl tanımış oluyor? Ben onları tanımıyorum çünkü.

Tanısaydım zaten benim geldiğim gelecekte ben ölü olurdum zaten...

Ena aynı ilerzekalılıkla devam tatlım. Bebeğe bunu söyleseler bebek bile anlar.

Neyse... Sakince olanları idrak etmeye çalış hayatım. Kendimle tartışmanın sırası değil.

...

Yoksa...

Ayağı kalktım ve ayna işlevi görebilecek herhangi bir şey aramaya başladım. Penceredeki yanısımama bakmaya karar verdim. Yüzüm aynı ismim aynı... Saçımın uzunluğunda vesayre değiebilecek ufak tefek farklılıklar verdı sadece... Nasıl oluyor bu ?

Acaba eski tarihte yaşayan bu kızın vücuduna mı benim ruhum girdi?...o yüzden mi ışınlandım geçmişe? Eğer öyleyse çok benziyoruz.

Ama... Dur bir saniye... Belki de bu sadece bir rüyadır.

Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin