Część 3

2.7K 50 7
                                    

Cringe allert

- Ale Syriusz my mamy po siedemnaście lat... my jeszcze chodzimy do szkoły... a co jak ktoś się o tym dowie? - pytała oszołomiona dziewczyna.

- Marto, nikt się o tym układzie do końca roku szkolnego nie dowie. Poza tym, co za różnica, ile mamy lat? Jesteśmy dorośli, poza tym Hogwart to nie klitka jednopokojowa, tylko wielki zamek, a z pomocą tego - tu uniósł kawałek pergaminu - nikt się o tym nie dowie. 

- Co to jest? - zapytała zaciekawiona dziewczyna.

- Mapa Huncwotów. Pokazuje kroki każdego, kto znajduje się w Hogwarcie. Poza tym nie masz się czego obawiać - mogę nawet złożyć Ci wieczystą przysięgę...

- NIE! Żadnej czarnej magii -podeszła do niego i patrząc morderczym wzrokiem dźgnęła, go palcem w pierś.

- Dobrze, już dobrze się nie denerwuj - zaczął bronić się chłopak - przecież od tego chcę cię uchronić, usiądź z powrotem - poprowadził ją do biurka - proszę - podał jej mały zeszyt - tam jest wszystko zapisane. Przeczytaj a potem porozmawiamy - powiedział po czym odpieczętował drzwi i wyszedł z pokoju zostawiając dziewczynę samą ze śpiącymi zwierzętami w kieszeniach.

Marta spojrzała na trzymany w rękach mały zeszyt w czarnej okładce. Otworzyła go.

Na pierwszej stronie, było napisane:

Tatuś - Syriusz Black

Ofiaruje Córeczce Marcie Dimmers opiekę, troskę a także minimalizuje ilość nauki czarnej magii i kultury czystokrwistych czarodziejów. Ponadto dba o bezpieczeństwo i pozory wykonywania obowiązków nakładanych przez rodziny.

Córeczka - Marta Dimmers

Ofiaruje Tatusiowi Syriuszowi Blackowi zaufanie i podporządkowuje się mu w wyznaczonych ramach, a także wykonuje określone wcześniej obowiązki. W wypadku ich niewypełnienia lub złamania którejś z zasad tatuś ma prawo ukarać Córeczkę, karą wcześniej ustaloną.

Ps. Pamiętaj, że ostatecznie to zabawa, nie pakt braterstwa krwi. Całość pieczętuje lojalność i uczciwość względem drugiej osoby.

Dziewczyna przeczytała i przerzuciła kartkę na kolejną stronę. Tabelka z obowiązkami i zasadami była pusta. Następna z karami także.

Jednak jedna strona ją zainteresowała.

DDlg/ABDL:

Poniżej znajduje się przykładowa lista aktywności związanych z ABDL, DDlg, daddy kingiem, regresją wieku i age playem, którą Córeczka może zmieniać, dopisywać i wykreślać elementy. Jest ona wiążąca dla Tatusia, dzięki czemu wie w jakich ramach może się poruszać tak, by nie skrzywdzić Córeczki. Przy każdym z elementów Córeczka winna zaznaczyć, czy na daną rzecz się zgadza, czy nie.

Marta z jeszcze większą ciekawością przeszła do listy. Serce waliło jej z ekscytacji, a ona z wypiekami na twarzy zaczęła czytać.

Zgoda Córeczki na:

•karmienie/pojenie jej przez tatusia

•korzystanie ze smoczka

•korzystanie z butelki

•przebieranie Córeczki

•mycie Córeczki

•kontrolę wypróżnień (np. przez aplikowanie czopków/leków przeczyszczających)

•wycieranie pupy 

•kontrolę o higieny intymnej

•korzystanie z pieluszki

•korzystanie z nocniczka

•urzywanie korków analnych

•mycie włosów Córeczki

•masaż Córeczki

•czesanie Córeczki

•układanie do snu

•kontrola postępów w nauce

•kontrola wykonywania obowiązków przez Maluszka

•kontrola zażywania alkoholu

•zakaz spożywania substancji psychoaktywnych i palenia papierosów przez Córeczkę

•zachowania dziecięce (poniżej wieku) 

•kontrolę snu Córeczki


Po namyśle, zaznaczyłam...


•••••••

Hej, ho!

Przypominam, że tematyka opowiadania to nie tylko DDlg, ale i ABDL, tak jak głosowaliście, jakby ktoś zapomniał 😉

Czekam na opinie dotyczące rozdziału i do następnego 😊

Daddy's little girl. Syriusz BlackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz