8.BÖLÜM:PELİNLE BİR GÜN

132 57 204
                                    


Merhaba tatlışlarım.

Nasılsınız?

Şarkıyı açmayı unutmayın.

İyi okumalar.

~

Pelin bir haftadır benimle, bazen sosyal hizmetlerden görevliler geliyor bende halası olduğumu ve ona dayım ve canan olmayınca benim baktığımı yazıyorum.

Pelin beni uyandırdı ve elimden çekiştirerek piyanonun başına götürdü.

Bana şöyle dedi:

-Şimdi sana bir şarkının melodisini çalacağım, sen de konuştuğun zaman bana bu şarkının sözlerini söyleyeceksin tamam mı?

Başımla onayladım ve biraz da gözlerim doldu fakat onun çalmasını bekledim ve gözyaşlarımı sildim. Çaldığı şarkı Nil Karaibrahimgil' den Benden Sanaydı. Bittiğinde ağlamaya başlamıştım. O yine gözyaşlarımı sildi ve "söz verdin unutmak yok" dedi. Ben o an o kadar çok söz demek istedim ama yapamadım...

Artık kahvaltı yapmalıyız yazdım ve mutfağa gittik.

Yemek bitikten sonra alışverişe çıkacağız tamam mı? yazdım. Ona yeni kıyafetler ve bazı sevdiği dekor için eşyalar ve oyuncaklar aldık -çok ama çok sevindi küçüğüm.-

Eve döndüğümüzde çok yorulmuştu hemen odaya çıktı ve uyudu. Uyandığında "kek yapalım mı?" dedi. Onayladım ve mutfağa indik. Kek yaparken çok eğlendik birbirimizin üzerlerini batırdık. Onun gülüşü o kadar güzel ki ufak ta bir gamzesi var. Eve geldikten sonra fark ettim ama geç olsun güç olmasın derler. Demek ki küçüğüm sadece mutlu olduğunda gamzesini gösteriyormuş ve o zamanlar da mutlu değilmiş.

Keki yaptıktan sonra şimdi ne yapmak istediğini sordum. Ebru yapmayı öğrenmek istediğini söyledi şaşırmıştım. Onayladım, ona öğretmeye çalıştım ve çok güzel yaptı, şaşırdım.

Pelin çoğu şeyde çok yetenekli bir kız ve aynı zamanda çok zeki bu yaşında okuma yazma bilmesi gerçekten çok şaşırtıcı ve aynı zamanda okuma yazmayı kendi başına öğrenmiş. Bunu evlatlık edinirken söylemişlerdi çok şaşırmıştım. Gerçekten de pelin beni her geçen gün çok şaşırtıyor. Onunla günlerim artık eskisi gibi tek düze değil her gün farklı ve bilinmez bende bu duruma hem şaşırıyorum hem de çok seviniyorum. Sonunda hayat enerjimi buldum pelin beni hayatın güzel yanlarını gösteriyor. Bu çok ama çok güzel bir duygu...

~

Bölümü nasıl buldunuz?

Pelin geldikten sonra Merve'nin hayatında değişenlerle ilgili ne düşünüyorsunuz?

Yorum yapmayı ve yıldızı doldurmayı unutmayın.

Bugünlük benden bu kadar kendinize iyi bakın tatlışlarım.

ANLA BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin