Bu bölüm benim için herşeyin başlangıcı olan bölümlerden Merve'nin hayatıyla ilgili kısımları okumaya bu bölümle başlıyoruz.
Medya:Merve
~
Bugün okula dayımı görmeye gittim fakat okula girdiğim saat ders saati olduğu için kimse tarafından fark edilmedim.-sanırım- okulda fotoğraf sergisi vardı hepsi doğa fotoğrafıydı. Çok güzellerdi. Fakat kimin olduğu yazmıyordu, çok garip. Dayımın odasına gittiğimde Ömer abi de oradaydı. Selam verdikten sonra içeri girip oturdum. Ders saati bitene kadar gitmem gerektiğini yazdım. -bizim grubumuz var oradan yazışıyoruz- Çoğu zaman onlar konuşuyor bende cevap vereceğim zaman yazıyorum.- dayım konuşmaya başladı:
-Bu okulun sana devir işlerini halletmeye başlayacağım tabii sadece bu okul değil babanın ve annenin tüm elinde olan okulları da devretmeye başlayacağız. Hazırsın dimi?
Ömer abi söze girdi:
-Senin bu dönemde incinmeni istemiyoruz. Eğer hazır değilsen bekleyebiliriz.
Yazmaya başladım.Ben:
-Hazırım işleri zaten biliyorum ve merak etmeyin ben her şeyin üstesinden gelecek kadar güçlüyüm. Fakat hastaneleri devralmaya daha hazır değilim onları üniversiteyi bitirdikten sonra devralmak istiyorum.Dayım ve Ömer abim aynı anda: sen nasıl istersen.
Dayım:
-Fakat 10 seneden bahsediyoruz. 10 sene boyunca işlerle teyzen mi ilgilenmesini istiyorsun.
Ben sadece başımı sallayıp yüzümü eğdim.
Ömer abim:
-İstersen lisans eğitimine başlamadan önce devral.6 yıl teyzen ilgilensin fakat teyzende yaşlanıyor ve işleri o da bırakmak isteyebilir.
Ben: o zaman öyle olsun üniversiteyi bitirip başlayayım. Size bir şey soracağım. Az önce bir fotoğraf sergisi gördüm. Kimin o?
Ömer abi ve dayım aynı anda:
-Beratın.
Ben: neden ismi yazmıyor?
Dayım:
-Berat çoğu zaman isim vermeden çalışır sadece yapar isim kullanmaz. Onun tarzı bu.Ben: Anladım. Benim yerime tebrik ettiğimi söylersiniz. Ben artık gideyim. Görüşürüz.
Ömer abim:
-Birlikte gidelim seni bırakıyım.
Başımı salladım ve çıktık.
Ömer abim:
-Ne dersin balık tutmaya gidelim mi?
Ömer abiyle yaptığım aktivitelerdendir balık tutmak.
Onayladım. Arabada bana güvendiğini her şeyin altından kalkacağımı söyleyerek beni mutlu etmeye çalıştı. Stresimi azalttı. Ben de ağlamaya başladım
Ömer abim:
-Ama ben ağla diye söylemedim ki lütfen o gözyaşlarını sil eğlenmeye gidiyoruz. Hadi bakalım.Ömer abim hep böyle hemen neşelendirmeye çalışır ve başarır.
Balıkları tutuktan sonra Ömer abi benim evime geldi ve balıkları pişirdi. Teyzemi de dayımı da çağırdık ve akşam kış bahçesinde oturup güzelce yemekleri yedik. Teyzeme de benim fikrimden bahsettik.
Dayım:
-Kardeşim bizim Merve okul işlerini devralacakmış fakat hastane işlerini üniversiteyi bitirip devralmak istiyor. Sen bu konuda ne düşünüyorsun?
Teyzem:
-Merve iyi düşünmüş bence şimdi işlerin başına geçse zorlanabilir. Üniversiteyi bitirdikten sonra işleri devralması bence de daha doğru. Merve'yi bu konuda destekliyorum.
Teyzemin böyle karşılayacağını düşünmemiştim. Çok mutlu oldum. Teyzem beni destekliyordu...
~
Bu bölümle ilgili fikirleriniz benim için çok önemli o yüzden yorumlarınızı esirgemeyin ve yıldızı doldurmayı unutmayın tatlışlarım.
Size böyle seslenmeye karar verdim:d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLA BENİ
Genç KurguBu hikaye Merve'nin hikayesi... Merve, anne ve babasını -onu en iyi anlayan kişileri- kaybetti. Anne ve babasının vefatından sonra konuşmamaya başladı. Yıllarca onu anlayabilen birini aradı ama 8 yılın ardından onu anlayan kimse çıkmadı. Merve 18 ya...