Maia.pov
Ik was onrustig ik huilde ik was boos op mezelf, ik wist dat Trevis Graven hier achter zat. Ik riep de hele tijd dat het mijn fout was maar Kim zei "dat is niet zo jij kon er niks aan doen" maar ik zei "ik moest gewoon bij hem blijven" "bij wie vroeg" Lucas "papa natuurlijk kneus" zei ik boos "niet" zij Garf "anders had ik jou niet meer geh" maar ik wou niet luisteren ik moest gewoon bij hem blijven. Ik zal nooit meer zijn laatste woorden vergeten en ik kreeg weer een huil uitbarsting. Maar toen kwam mijn moeder uit de bestuuringskamer en trooste me en ze zei "ik weet waarom je dat denkt, maar je moet niet meer in het verleden denken of in de toekomst maar richt je op wat nu gebeurt, zolang wij samen blijven is je vaders dood meer dan waart, wand dat is wat hij wou dat wij oke zijn" Garfield gaf mij een grote knuffel en ik droogde mijn tranen. Toen zij mijn moeder "oke ga maar slapen en dat geld voor iedereen" en na dat zij dat zei song ze een prachtig liedje een slaap liedje •De avond valt en we zijn veilig samen. Vuurvliegjes dansen als kristal. Maar weet wel dat we altijd bij elkaar blijven zal. Doe je ogen dicht want voor je weet is het zo weer licht. Geen monster of wezen die ons hier pakken zal. Ja onze liefde breekt hier echt elke val omdat je weet dat ik hier bij jou blijven zal. Lalalaaa lalalaaa de heldere sterren verlichten de donkerste nacht. Lalalaaa lalalaaa dus slaap nu maar maar lief en zacht• Ik viel in slaap net als de rest ze gaf iedereen een kus en zei "slaap maar lekker". In die avond kreeg ik een droom ik was in een bos nee in een jungle. Ik zag een witte wolf en een zwarte die met elkaar aan het vechten waren. Ik keek in een water plas en ik zag dat ik een grijze wolf was ik snapte het niet. Ik stond plotseling tussen de twee wolven in. Ik werd toen besprongen Door de twee wolven. Maar toen kwam er een vel licht. Ik schrok wakker het was al ochtend maar nog wel donker maar iets verlichte de hemel. Iedereen was wakker Lucas keek uit het raam. Het leek op een ligt gevende racket die op ons af kwam. Mijn moeder schreeuwde "HOU JE GOED VAST !!!" de racket raakte het vliegtuig en we storten neer midden in een jungle. Ik lag gewond op de jungle grond ik zag lucky nog naast mij liggen met allemaal spul op zich. Het leek alsof hij Door dat spul begon te gloeien. Ik pakte hem op en liep Door de jungle heen. Maar ik zakte door mijn benen heen ik was te gewond. Er kwam een wit ligt het leek of ik een dier in dat licht zag. Hij lichte mij op ik voelde dat er iets veranderde in mij maar ik weet niet wat. Ik sloot mijn ogen ik was niet dood maar bewusteloos en het leek of mijn geheugen achteruit ging.
JE LEEST
wolf child
Fantasylang geleden was er een meisje en een jongen. het meisje hat de kracht van licht en de jongen de krachten van schaduw. ze konden in wolven veranderen en ze waren broer en zus. maar op een dag werd de broer verteert Door duister en kwaad. De zus heef...