black

58 5 0
                                    

Maia pov
Ik liep rond in het vliegtuig. Ik zat maar te denken aan wat aboe zei. Zou echt de lot van de jungle in mijn handen liggen en ik kan niet zomaar iemand doden, maar als ik hem niet tegen hou dan gaat vast de hele wereld er aan, maar toen zag ik iets glinsteren. Ik liep er naar toe het was een gebroken foto lijstje de foto is nog heel het was mijn familie foto toen ging ik naar het water toe en zag me zelf in de plas met water. Dat langzaam in mijn gedachte veranderde in hoe ik voor dat ik een wolf was. Een klein meisje met blond haar een geel jurkje met lange mouw en een groene lange broek eronder en rode laarsjes. Toen begon ik zachtjes te huilen en zei "het is niet eerlijk". Toen hoorde ik een stem achter mij en die zei "doe maar rustig meschien kan ik je helpen". Ik draaide me om maar ik zag niemand ik riep "wie is daar" toen zei de stem" ik ben overal maar toch nergens, soms zie je me en soms niet en soms is het je nachtmerrie en soms je droom" toen zei ik "dus je bedoelt een schaduw maak er de volgende keer er geen raadsel van dat duurt te lang" toen zag ik Hoe mijn schaduw in een zwarte schim veranderde met rooie ogen en op dat moment gaf mijn armband licht toen slikte ik en ik zei "ben jij lok maar jij zou toch pas bij volle maan komen toen zei hij "dat is waar maar ik blijf altijd een schim een schaduw dat nooit vergaat" "het boeit me niks wat je zecht wat doe je hier" zei ik "niks" zei hij "alleen vertellen dat jij met volle maan niet naar de berg moet gaan" "en waarom?" vroeg ik toen zei hij "dan staat je lot niet vast aan iets wat voor eeuwig is je kunt weer vrij zijn en dan heb je een echte famil....." ik onderbrak hem en zei "hou op ze blijven familie ook al besluit ik weer mens te zijn" hij begon te lachen "Hahaha geloof je dat echt je word geen mens je ziet er dan wel zo uit maar je hebt wel krachten en als mensen daar achter komen of de andere wolven dat jij mens bent zou jij een vreemde worden je word buitengesloten net als mijn ouders deden toen ze erachter kwamen dat ik een zwarte wolf was ,denk maar goed na over wat ik zei en voor nu laat ik het hierbij" hij verdween nu was ik alleen nog meer in de war. Ik vroeg me af moet ik hem geloven of moet ik doen wat aboe zei ik weet het niet meer.
Beste lezers voorlopig hou ik even op net nieuwe verhaal delen schrijven want ik moet nog heel veel dingen veranderen in dit verhaal (komma's ,aanhalingstekens punten en spelfouten) na dat ik klaar ben zal ik weer verder gaan met schrijven en vergeet niet als je wil mee te doen aan mijn personage wedstrijd

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu