powers

40 3 0
                                    

Maia.pov

Het was ochtend ik stond op het punt tegaan verstrekken naar school. Ik liep naar beneden pakte een snee broot en liep met Tim naar school. Tim vroeg "Hoe ga je dat nou doen naar die dieren toe en huisarest" ik zei ja ik weet het ik verzin wel iets alles komt goed". We kwamen op school en ik voelde me erg bekeken iedereen keek naar en zat te fluisteren ik zuchde diep en zei "erger dan dit kan het niet worden" en toen ik dat zei kwam die jongen aan die ik pijn hat gedaan. Hij leek wel op een mummie zijn gezicht was bijna helemaal in gepakt met verband je kon alleen nog zijn ogen en zijn mond zien. Hij zij "kijk wat je mij hebt aan gedaan ik zie er nu uit als een FREAK !!!" Ik liet mijn hoofd zakken maar toen zei Tim "schij uit Flin het was een ongelijk en het zal nooit meer gebeuren en als je houd met kinderen pesten kom je ook al een heel end " toen hij dat zei keek iedereen verbaast inclusief mij maar We liepen verder anders kwamen We telaat.

De school was voorbei wel liepen snel naar buiten en liepen naar een steegje ik zei tegen Tim "oké dit in wat We gaan doen jij gaat vast naar het bos en ik haal liz op en als We thuis terug zijn verzin ik iets waarom We zo laat zijn" "klinkt goed" zei Tim en We liepen weg .

Ik was bij de school van liz. ik moest lang wachten voor dat de bel ging maar daar kwam ze. een klein meisje met 2 vlechtjes in in een blauw jurkje met een roze majo en rode schoentjes . We reden samen een steegje in ik zei tegen haar oké ik heb dit al lang niet meer gedaan maar Let op" ik gooide mijn jas uit en deed mijn schoenen uit en ging me goed consentreren. Liz deed een stap achteruit ik ging op de grond zitten mijn hele lichaam werd grijs mijn oren werden puntiger en mijn snuit werd langer ik kreeg een staart en mijn handen en voeten werden klauwen toen begon ik op handen en voeten te lopen en mijn benen werden korter mijn kleren verdwenen en over mijn hele lichaam begon haar te groeien en uiteindelijk was ik een grijze wolf "ik zei tegen liz "spring achter op en ze ging op mijn rug zitten en riep nog een keer "hou je goed vast " ze hielt haar stevig vast aan mijn vacht en ik begon te rennen. Toen vroeg ze " maia nu dat je een wolf bent hoe kan ik je verstaan" ik zei "ik ben geen normale wolf ik ben half wolf half mens ik kan wolven taal maar ook mensen taal maar ik versta altijd mensen en wolven" en voor dat We wisten waren We bij het bos waar Tim stond te wachten. Liz klom van mijn rug en Tim die keek stom verbaast naar mij. Ik zij tegen Tim en Liz "blijf dicht bij mij ik blijf nog even in wolf vorm " ze knikten alletwee van ja en we begonnen te lopen. we waren al 5 minuten aan het lopen Liz zat alweer op mijn rug omdat ze zere voeten kreeg Tim vroeg "wanneer zijn we er " ik zij "geen idee wacht even" hij stopte met lopen ik tilde mijn snuit de lucht in nam diep adem en begon te huilen. Ik ging goed luisteren en ik hoorde 3x gehuil terug. Toen kwamen 3 wolven de bosjes uit gerend het waren luke roos en stroetel. Ik zei "luke roos stroetel wat heb ik jullie lang niet meer gezien en wat zijn jullie groot geworden" toen zei luke " ik heb je ook lang niet meer gezien kom " we volgenden ze nog dieper het bos in en daar waren toekie en aboe op ons aan het wachten.

Aboe liep naar me toe en zei "het is tijd voor je lot eerst zal je moeten oefenen maar je kan nog niet alle krachten gebruiken je zult moeten trainen om ze allemaal te krijgen we beginnen met standaard dieren transformaties".

Tim en liz zaten naast stroetel roos en finn ik stond midden in het bos aboe zei "ik ga je een paar dingen leren je moet je kunnen strans formeren in een wolf,cheeta,slingeraap en een tijger en we gaan alleen eerst de volledige transformaties uitproberen we proberen eerst de wolf maar aan gezien je die nu al bent moet je weer terug kunnen veranderen" ik zuchte diep aan dacht aan mijn menselijke vorm ik werd groter en begon recht op te staan mijn poten veranderde in handen en voeten de snuit en oren verdween en mijn huidskleur en haren werden weer normaal "heel goed" zei aboe we gingen de hele middag door

Het werd avond ik was voor de test geslaagd ik kon in de dier veranderen zelfs in de half transformaties "aboe zei het word laat ga maar naar huis volgende week ga ik je iets nieuws leren en 1 ding probeer je woede onder controle te houden tiener wolven hebben een vrije wil maar omdat je ook een mens bent kan het je lichaam overnemen dus pas op je woede " ik zei is goed aboe" ik vroeg aan liz en Tim "komen jullie ik niet dat pap erg blij word"
Sorry dat het weer lang duurde maar mijn oude mobiel waar ik altijd wattpad op deed doet het niet meer dus heb ik een nieuwe besteld maar er komt gauw een nieuwe deel

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu