white and black

56 5 0
                                    

Aboe.pov
Lang geleden en dan bedoel ik echt lang geleden was er een man en een vrouw die veel van elkaar hielden. Maar er was iets heel bijzonders aan de man waar die vrouw meetrouwde. Hij had bijzondere krachten hij kon elk dier zijn wat hij maar wou en kon elk element besturen. Ze kregen later een kind het was een meisje met sneeuw wit haar. Ze noemden haar Sara. Toen sara twee werd kreeg ze haar krachten en de ouders bewonderen telkens weer haar mooie sneeuw witte wolven vacht. Toen werd sara drie en ze kreeg een broertje. hij had roet zwart haar ze noemden hem lok maar zijn vader wist dat er iets bijzonders was aan lok. Toen lok 5 werd kreeg hij zijn krachten hij baalde wel want zijn zus was eerder hij vond het niet eerlijk. Omdat zij een mooie vacht had kreeg zij meer aandacht het was als of lok de schaduw was van zijn zus ze kregen steeds meer ruzie. Maar toen gebeurde er iets naars een groot kwaad zat aan hem te vreten die zijn hard compleet verduisterde. Op een nare dag was hij er zat van hij was vijftien en zijn zus achttien. Hij was het zat om zijn zus schaduw dus hij zei "ik sta altijd in joun schaduw en ik kwam er nooit meer uit, dus ik kan maar een ding doen er eentje worden" zijn ogen begonnen rood te worden gloeiend rood van razernij. Zijn vader was hier allang bang voor ,al die ruzies die hij had met zijn zus, het was alsof hij bij elke ruzie een stukje hart verloor. Maar toen brak het los, de ziel van lok was verduistert, hij injecteerde veel dieren en dat werden schaduw dieren. Zijn zus probeerde hem Door tedringen maar het lukte haar niet. Ze had geen keus ze besloot twee magische kristallen te gebruiken en met die magie heeft ze er voor gezorgd dat hij geen vaste vorm meer kon aan nemen. Hij wou een schaduw zijn en nu is hij er een. Maar sara gaf ook haar vorm op om voor eeuwig op hem te Letten. Maar ze kan niks doen tegen de plannen wat hij uitvoert in duistere en donkere rijk. Ooit zal hij weer los breken en dat kan hij alleen met die kristallen. Dus verstopte ze de kristallen ze gaf hem aan een baviaan die Door de generaties heen moet worden Door gegeven. Tot ze ze weer nodig heeft of anders geef ze dan als er eentje komt aan de nieuwe natuur beschermer.

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu