Het was al laat ik en Tim slopen zachtjes door de gangen liz lag in mijn armen te slapen. Toen ging het licht aan daar stond mijn vader. Hij zei woedend "TIM EN MAIA WAT DENKEN JULLIE WEL NIET" Tim Zei "het spijt me pap we wa.. Mijn vader schreeuwde er door heen "geen excuses nu pak liz en ga naar boven". Hij rende snel naar boven hij zei "ik wil nu weten wat je allemaal hebt gedaan " ik zei "ik kan het je niet vertellen" hij zei "maakt me niet uit de waarheid nu" ik zei "het licht gewoon gevoelig" hij zei "nou vertel op" ik zei "het heeft met mijn verleden temaken voor dat ik hier was" mijn vader zei "naar boven nu ik hoef je niet meer te zien" ik rende snel naar boven toe ik trok mijn pyjama aan en ik ging op bed liggen. Op dat moment kwam Tim binnen en zei "is pap nog heel erg kwaad geweest" ik zei "hij was woedend" ik zuchte en zei verder verdrietig "het is niet eerlijk ik heb hier echt niet om gevraagt soms wou ik dat mijn echte familie hier was niet jullie niet die dieren maar alleen mijn echte familie" Tim zei "god ehm sorry Maia ik wist niet dat je zo erg je familie mist" ik zweeg en draaide me om. Tim liep de deur uit en zei "truste" maar ik gaf geen antwoord terug.
Ik was net wakker ik trok snel een spijker broek een shirt en gympen aan. maar vlak daarna kwam mijn vader binnen ik zei "hallo nog nooit gehoord van kloppen" hij zweeg en pakte mijn rugzak drukte wat kleren van mij er in een verband doos wat brood en 3 honderdjes ik vroeg "wat ga je doen?" Hij duwde mij de deur uit net zo lang tot ik aan het randje van de trap stond hij zei "ga naar beneden" ik vroeg "waarom?" "Doe het nou maar" zei hij en ik ging naar beneden. Tim liz en mam stonden ook snikkend daar ik vroeg "en wat nu?" Hij pakte mijn jas en trok de voordeur los en zei "der uit" ik zei "wat? NEE" hij zei "ik ben zat van jou en tot dat je weer gaat gedragen ga je ergens anders wonen" ik vroeg "maar waar moet ik naar toe?" "Maakt me niet uit ga gewoon" zei hij ik pakt boos mijn jas uit zijn handen en ging weg.
JE LEEST
wolf child
Fantasylang geleden was er een meisje en een jongen. het meisje hat de kracht van licht en de jongen de krachten van schaduw. ze konden in wolven veranderen en ze waren broer en zus. maar op een dag werd de broer verteert Door duister en kwaad. De zus heef...