a plane crash ??

88 6 0
                                    

Maia pov.
Ik werd wakker iedereen sliep. Ik sloop rustig de grot uit ik ging even buiten staan en dacht na over wat die bruine wolf zei. "Ben ik echt niet wie ik denk dat ik ben?" vroeg ik mezelf af. Toen kwam de bruine wolf op me afgelopen samen met Aboe.  Aboe zei "het is tijd dat je de waarheid weet". We gingen diep de jungle binnen.  We zagen een groot vliegtuig dat overwoekerd was Door klim ops en nog meer jungle planten. Aboe zei "ga maar samen met lucky de vliegtuig binnen" ik zei "oke". Ik en lucky stonden in het vliegtuig ik vroeg "dus, jij heet lucky" toen zei lucky "dat klopt, ik ga je een verhaal vertellen over joun geschiedenis". 10 minuten later vroeg ik "dus ik ben eigenlijk een wezen dat een mens heet en dat jij mijn hond was ,dat ik een mooie familie had ,maar ze verloor Door een ongelijk met dit ding en toen leed aan geheugen verlies en daarom, dat ik nu denk dat ik een wolf ben" "dat klopt zei lucky" toen ik lachend "dat is hilarisch!!!! Hahaha" "ik meen het" zei lucky boos toen kwam aboe binnen en hij zei "maar toch is het de waarheid" ik zei  "dus het moet waar zijn" "wat?" vroeg lucky "je gelooft mij niet en hem wel" "omdat hij nooit liegt" zei ik. Wij liepen terug naar de hut van aboe en hij zei "toen jij 5 jaar oud was was jij nog een mens en lucky was joun hond, hij veranderde Door benzine in een wolf met bijzondere krachten, hij heeft de krachten van de vier elementen en jij werd gered Door een bijzondere geest met de naam vera en sinds dat je was gered bezit je een bijzondere kracht, dieren noemen het de kracht van de natuur en dat kun je alleen krijgen als je een natuur beschermer bent en dat ben jij, terwijl je bewusteloos was verloor je joun geheugen en je veranderde in een wolf en toen je wakker werd moesten we liechen om jou te beschermen" toen zei ik "dus met andere woorden ik was een mens en Door een ongeluk veranderde ik in een wolf voor altijd" "niet echt" zei lucky "met joun 10e verjaardag kun je kiezen een wolf of een natuur beschermer ,maar nu dat je dit weet moet je voorzichtig zijn iedereen kan je achtervolgen" op dat moment kwam mijn vader binnen en zei "wat gebeurt hier" en hij zag de bruine wolf mij en aboe en hij vroeg "jullie hebben het haar verteld toch" ik onderbrak "who who who dus je wilt zeggen dat dit allemaal waar is" toen zei aboe "gaat het?" toen zei "ik denk dat ik hoofd pijn krijg" alles  werd een beetje wazig en ik viel vlauw. Ik hoorde nog net aboe zeggen " haar herinneringen komen terug we kunne het beste haar nu laten rusten" maar toen sloot ik mijn ogen.

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu