the magic of nature

45 4 0
                                    

Roos.pov

Er gebeurde iets bijzonders op de berg een vel geel licht scheen er en de maan is geel. Ik aboe toekie en luke zijn als enigste over. Ik vroeg aan aboe wat is dat. Aboe zei "dat is je zus ze heeft haar krachten zo juist gekregen. Er vormde iets in de lucht het was een gele wolf . Ik zei " wauw wat gaaf " ze was op eens weg.

Stroetel.pov

Ik werd bang ik rende Door het hele bos opzoek naar overlevende . Maar toen werd ik aan gevallen Door schaduwen . Ze leiden me naar een dood lopend pad. Ik zei "Oh nee dit is mijn dood". Maar opeens verscheen er een geel plantje uit uit de grond hij werd steeds groter en groter ongeveer net zo groot als een wolf en zo te zien het ook wolf . De schaduwen sprongen op haar maar die sloeg ze weg met een apen staart. Ze maakte haar adem heet en blies vuur en die schaduwen verdwenen als rook . Ik zei tegen haar "bedankt" ze knikte zwijgend met haar hoofd tilde me op haar rug en gingen weg zo snel mogelijk uit de jungle.

Sara.pov

Het was heel erg donker ik kon niks zien en de angst maakt het erger zou het haar gelukt zijn ik wist het niet. Maar toen scheen er licht een paar takken schoof wat steen weg en maan scheen nog net Door het duister heen het was geel licht . Toen begon de grond te tillen er kwam een standbeeld omhoog met een geel kristal er in het was een standbeeld van een grijze wolf hij stond precies in het midden. Het is haar gelukt het is haar gewoon gelukt maar toen werd het weer duister ook was ik bang het komt goed

Lok.pov

Ik keek omhoog ik stond verbaast een gele maan"is het dat kleine kreng gelukt grrrrrrr" ik sloeg een grote steen kapot . Ik zei tegen elk schaduw die bij mij stond . "Ze zijn nog in de jungle vind ze en dood ze ik zal mee gaan" ik teleportheerde naar elk uithoekje van de jungle ik vond haar. En rende achter haar aan. Ik zei " ren maar maar ik ben een schaduw daar voor kun je niet vluchten" ze veranderde haar in een cheetah en rende nog harder stond aan de rand van de jungle. Ze stampte een keer heel hard op de grond . Er kwamen allemaal planten die de hele jungle bedekte . Grrrrrrrrrrr "die muur is dik dat er zelf geen schaduw Door heen kan maar die blijft niet voor eeuwig staan let maar op".

Maia.pov

Ik schrok wakker waar ben ik keek naar mijn poten. Die geen poten meer waren het waren handen. Ik vroeg "ben ik weer een mens" aboe zei "ja zeker en je kunt je terug naar wolf veranderen wanneer je maar wilt maar we gaan nu naar de stad daar ben voorlopig veilig en concentreer je om die staart weg te halen dat ziet er een beetje raar uit" ik keek om en lachde ik sloot mijn ogen en haalde diep adem en poof hij is weg "kom we gaan " zei toekie en we liepen weg.

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu