The dark comes

31 1 0
                                    

Shadow.pov
"Het is nu al lang geleden dat Maia ons opsloot en we zitten nog steeds vast" een schaduw gorilla zei"er is messchien 1 manier om hier uit te komen maar u gaat dit niet leuk vinden" ik riep "wat is het ik ben voor alles in staat" de gorilla vertelde "als ik het niet mis heb o jij en je zus vroeger altijd samen smelten tot 1 geheel en hadden jullie een grote kracht samen messchien als je dat weer doet kun je dan door de wortels heen breken" ik sloeg hem in het gezicht en zei "ik zal nooit meer met haar samen smelten gesnopen " maar natuurlijk hoogheid" zei de gorilla bang ik dacht goed na en zei " vroeger had Sara altijd een schild vol met haar licht kracht als ik messchien zijn kracht kan omwisselen met de kracht van mijn speer kan ik ontsnappen maar hoe moet ik dat schild krijgen" toen kwam er een schaduw tijger en zei "Sara is volledig op gegaan in haar nachtmerrie maar haar geest blijft ongebroken ze blijft sterk" ik dacht goed na maar ik wist niet wat ik moest doen maar toen had ik een idee" we gaan weer naar haar toe ik weet hoe ik haar breek en haar schild kan krijgen.

Sara.pov

Ik ben te bang om te kunnen vechten ik voel me langzaam afglijden maar ik blijf sterk. Al die waanbeelden van mijn diepste angsten zijn maar illusies. Op dat moment kwam er iemand binnen het was Shadow en wat van zijn slaven. Shadow zei" ik weet dat je ontzettend bang bent maar zou je zo lief willen zijn om me joun schild te geven" ik antwoorde "over mijn lijk" hij antwoorde terug "goed dan ik weet nog maar al tegoed dat je schild zomaar verscheen als ik in gevaar was is zien of dat nog zo is" Shadow werd kleiner zijn haren zagen er minder woest uit zijn nagels werden kleiner en zijn oren en tanden minder puntig maar zijn ogen bleven rood maar daar lette ik niet op. Ik vroeg lok ben jij dat Shadow opende zijn mond en er kwam geen zware stem meer uit maar de stem die ik al lang niet meer heb gehoord hij zei" Sara help me " ik stond op en probeerde mijn schild voor hem te houden de schaduwen konden niet meer bij hem in de buurt komen. Maar toen greep lok mijn schild en begon te lachen hij veranderde zich langzaam weer in Shadow en zei " joun zielige liefde is joun zwakte geworden snap je het nog steeds niet lok is weg voor altijd niks meer aan te doen" ik begon me leeg te voelen het leek of mijn angst eindelijk had gewonnen ik vervaagde.

Shadow.pov
Sara's geest is eindelijk gebroken. Vervaagde en verdween. Haar blauwe kristal kletterde op de grond en er kwam een zwart laagje op. Ik heb haar eindelijk verslagen. Ik pakte het kristal op en hing het aan mijn nek als een soort prijs. Ik legde het schild op de grond en stak met mijn speer in het schild het schild werd grijs en alle kracht kwam in mij speer ik zei" ik kan hem maar 1 keer gebruiken dus het kan maar beter werken" ik liep naar de wortels toe en stak mijn speer er in en scheurde een hele stuk er uit ik schreeuwde "ga mijn slaven en als je Maia vind breng haar bij mij en vernietig alles wat ze lief heeft"

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu