Shadows

31 1 0
                                    

Maia.pov
Het was nu al een maand geleden dat ik uit huis ben geschopt. Het gaat steeds beter met mij en ook met ouwe bas. Hij is gezonder ziet er beter uit en speelt veel. Ik was vandaag weer in het bos met bas. Een stukje rennen doet wonderen. Maar er is 1 ding ik heb het gevoel dat we worden bekeken alsof overal ogen zijn. Ach ja gewoon negeren het is tijd om weer naar huis tegaan. Toen we thuis waren hing er een heerlijke lucht door de kamer ik liep gelijk naar de keuken. En zag Esther een taart had gebakt. Ze zei "ga zitten Maia dan krijg je een stuk" ik vroeg lachend "waar heb ik dit aan Te danken" Esther zei" voor bas je hebthem zo goed geholpen geen enkele dierenarts zou dit kunnen bedenken" ik Zei "ik ben blij dat ik kon helpen " toen zei ze " is er niks dat je me wilt vertellen een groot geheim van je verleden" ik schrok en zei nee toen zuchte Esther en zei "je woont onder hetzelfde dak als ik weet huus wat er allemaal gebeurt" dus ik zei opgelucht " zo dus je weet het en nu?" "Niks " zei Esther "je mag hier zolang als je wilt wonen " ik gaf Esther een grote knuffel. Net in het hoekje waar ik haar schaduw zag begon er iets te bewegen ik zei "Esther blijf is staan" ik liep voorzichtig naar de schaduw en keek er goed na. Esther keek ook goed zag de schaduw groter worden ze zei "Maia naar de kelder nu" toen op dat moment kwam er een grot priem uit de schaduw en sloeg net voor me op de grond. Ik schrok en riep" Esther ik red me wel pak bas en ga vast naar de kelder " er kwam een groot monster uit de schaduw hij probeerde me weer te pakken maar ik sprong net weer optijd op zei. Mijn handen werden grijs tot aan mijn ellebogen en mijn nagels begonnen te groeien. Ik probeerde het monster te raken maar elke keer als ik hem probeerde te raken ging mijn hand dwars door hem heen ik begon banger te worden en rende zo snel als ik kon naar de kelder. Daar stond Esther ik liep naar haar toe en zei" we moeten zo snel als we kunnen hier weg " toen zei Esther " en dan waar wil je naar toe dat is een monster die door schaduwen rijst" ik zei "ik weet het maar hier kunnen we niet altijd blijven" "ik weet iets " zei Esther " ik was vroeger altijd een SHIELD agent " "een wattes agent ?" Vroeg ik Esther zei "SHIELD agent hier ga naar dit adres zei is ook een soort SHIELD agent ze kan je verder helpen " ik vroeg "en jij dan " "dat komt goed" zei ze. Op dat moment brokkelde het plafon af of het word open geschuurd het monster sprong er door heen en pakte Esther nop. Ik schreeuwde "Esther nee!!!" Toen werd ze op de grond gegooid. Ik werd boos ik veranderde in wolf mijn ogen werden geel en ik sprong op hem af. Ik stond boven op zijn rug en beet in zijn nek schouder en snuit. Het monster schudde mij er af en vluchtte. Ik rende naar Esther toe en zette haar op mijn rug. Ik klom door het gat wat het monster maakte en ging. Bas volgde mij naar het ziekenhuis. onderweg zag ik overal ogen in schaduwen en ik wist dat ze me volgden.

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu