The final fight

27 1 0
                                    

Maia.pov
Ik werd wakker alles draaide ik had een verschrikkelijke hoofd pijn. ik wou op staan maar toen zei een stem" doe rustig je bent nog maar net genezen" ik herken die stem meteen het was Sara. Het duurde even voor dat ik alles kon zien. Ik zag stroetel roos Tim en Sara voor mij staan. Ik werd gelijk ongerust "waar is Thomas en waarom zijn jullie hier het is niet veilig" "ho ho ho doe rustig Maia" zei Tim geruststellend "Thomas is helaas gepakt en we laten je niet alleen vechten dit moet samen gebeuren". Ik dacht goed na hoe langer ik nadacht hoe beter het was dat mijn vrienden hier zijn. "Goed dan jullie mogen mee Sara kun je het zwaard van Tim activeren." Sara knikte "roos stroetel jullie maken je klaar. Het is tijd voor het laatste gevecht.

Lok.Pov
Hmm wat raar er is iets raars aan de hand of er iets weer terug is maar wat. Ik wou het kristal pakken maar hij is weg. "DAT STOMME KRENG !!!!" Ze heeft Sara kunnen bevrijden. En nu is zij zeker ook vrij. Ik riep mijn troepen toe " iedereen maak je klaar voor oorlog het is tijd" het is eindelijk avond maar het duurt nog wel even voor dat de maan op het hoogtste punt staat. Maar net als het niet slechter kon gaan kwam Maia aan gerent "het is genoeg Shadow je kunt niet de hele wereld in een complete schaduw laten zinken" "dat kan ik wel en jammer genoeg zul jij het niet meemaken" . Ik schoot mijn schaduw straal af en richte op Maia mar zei kon hem nog maar net ontwijken. Dat was ook gelijk het teken voor mijn troepen om aan te vallen maar die hielden de vrienden van Maia tegen. Maia is voor mij.

Maia .pov
Ik nam een aanloop en sprong boven op Shadow. Maar hij gooide mij weer op de grond. Hij probeerde naar mij te happen maar hij trapte mij weer weg. Hij hijgde"je kunt me niet verslaan als wolf" " precies en daarom zal ik vechten als een halve wolf" ik begon langer te worden en stond op mijn achter poten. Mijn snuit werd kleiner ik was nu half wolf hal mens. Shadow kwam op mij af gerend maar ik ving hem en gooide tegen de boom. "Weet je jij bent niet de enigste met krachten jij bent schaduw Sara is licht maar ik mijn vriend ik ben natuur." Shadow begon te lachen" denk je nou echt dat je mij aan kunt jij hebt te weinig ervaring kijk maar een omhoog" ohnee de maan stond op het hoogste punt. "Let op" Shadow begon te huilen naar de maan . Shadow's ogen werden roder en hij kreeg rare rode aftekeningen op zijn lichaam. De maan werd ook rood alle planten begonnen te verdorren. Mijn vrienden begonnen langzaam te veranderen in monsters behalve Sara zij viel zwakjes op de grond. Alleen ik stond nog overijnd. Maar wat mij nog het meest verbaaste was mijn armband. Die gloeide ook rood. Shadow stampte met zijn poot op de grond en de gedeelte onder mijn voeten werd zwart. Het leek wel of er zwarte lianen uit de grond kwam. Ze pakten mij vast ze wouden mij de grond in slepen. Shadow liep op mijn af en lachte"ik zei toch dat je niet wist wat voor een kracht in ons schuilt dit is mijn ware kracht dit is wie ik ben" ik probeerde me uit het gat te trekken maar het lukte me bijna niet. Ik wou het opgeven maar toen herinner ik me iets wat mijn moeder altijd zei mijn echte moeder. Shadow zei" kijk toch naar jou je bent gewoon een mens zonder familie" "nee dat klopt niet ik heb wel familie al die vrienden dat ik maakte is mijn familie" ik kreeg meer kracht bij die gedachten en mijn ogen begonnen geel te gloeien. Shadow schrok en ik kon me bevrijden. Natuur bestaat uit een paar dingen. Shadow verdween in zijn schaduw. Ik veranderde mezelf in een wolf "ik ben natuur dus ik heb de zintuigen van een wolf" hij verscheen achter me mar ik was eerder bij hem dan dat hij uit zijn schaduw kwam. Hij vluchte maar ik rende achter hem aan als een cheeta" ik  heb de snelheid van een cheeta. Hij klom in een boom mar ik zat al als een aap in de kruin van de boom "ik ben net zo lenig als een aap" hij sprong uit de boom en ik klom er ook uit ik verander me als een tijger en sloeg hem. Hij viel op de grond en bloede bij zijn wang "ik ben net zo sterk als een tijger" ik stampte op de grond er kwamen wortels van bomen uit de grond en zette Shadow vast. "En wat vind je nu van mijn kracht. Sara liep naar mij toe ik vroeg aan haar " moet hier echt een einde aan maken ik kan niet doden" Sara zei dan doe we het samen met de hulp van de maan". Lok verloor zijn contact met de maan zijn ogen werden minder rood en zijn vacht werd zwart. Ik hiel mijn armband van mijn pols en ik lechte hem bij hem neer. Want ik wist nu waarom hij rood werd het is zijn kracht kristal. Ik deed een stap achter uit en huilde samen met Sara naar de maan. De maan werd half geel half blauw. Ik kreeg gele ogen gele aftekeningen en er kwam een geel kristal vast te zitten aan mijn oorschelp Sara kreeg blauwe ogen en blauwe aftekeningen. Onze kristallen lichte op en er kwam stralen uit en werd gericht op Shadow een groote duisternis verdween van de wereld elke plant groeide weer en was niet meer verdort en elk levend wezen veranderde weer terug in zijn normale vorm. De maan werd weer normaal net zoals ik en Sara.   Sara zag er niet moe uit alsof ze dit vaker had gedaan maar ik niet. Ik viel om en raakte bewusteloos. Ik hoorde Sara nog zeggen "bedankt Maia rust nu maar uit het was een zware tijd"

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu