Daar stond ik dan alleen in de stad. ik zat rond te kijken waar ik vannacht zou kunnen slapen. ik had genoeg ideeën maar ik denk dat dan sommige mensen gaan vragen stellen. Toen zag ik een huis waar het bovenste appartement te koop stond voor een goedkope prijs.ik belde de aan en daar kwam een oude vrouw tevoorschijn ze had grijs sluikend haar een gerimpeld teer huidje en ze droeg een zwarte jurk met een lange Ketting waar een klein goud doosje aan hing. Ze zij lief met een zachte stem "kan ik je messchien helpen" ik zei ja is dat bovenste appartement nog te koop" ze knikte van ja en liet me binnen. Ik ging aan tafel zitten samen met de vrouw ik stelde me voor en zei " mijn naam is Maia logans" de oude mevrouw zei " mijn naam is Esther Smith" en ze vroeg verder "waarom is zo jong meisje als jij geïnteresseerd in een appartement" ik zei "ik ben uit mijn huis gestuurd ze zei "arm kind geen zorgen alles komt weer goed" ze pakte een sleutel uit haar zak en gaf hem aan mij met een trillende hand en ik gaf haar het geld. Op dat moment zag ik een oude retriever in een mand liggen ik liep er naar toe en vroeg " is dit uw hond" de vrouw zei "ja dat is ouwe bas alleen de laatste tijd is hij ziek ik heb alles geprobeerd maar ik denk dat ik helaas afscheid moed nemen" ik zei" ik denk niet dat dat nodig hij is niet ziek maar droevig" Esther zij " echt waar maar de dokter zei dat hij echt ziek is" ik zei"hij is ook ziek ziek omdat hij droevig is hij miet vaker naar buiten hard kunnen rennen in dingen kunnen bijten en vrienden maken weet je wat je bent zo aardig voor me ik wil gerust met hem dat doen" Esther zei verbaast"zou je dat echt willen en word hij dan echt beter" ik zei" Esther betere medicijn bestaat er niet " Esther zei "ga maar naar boven het word al laat" ik deet wat ze zei en ging naar boven. Ik pakte al mijn spullen uit . Ik keek naar het raam valk voor het raam hing een brand trap. Ik klom uit het raam en toen klom ik omhoog via de trap en toen stond ik op het dak. Ik ging op het randje zitten en keek uit op de stad en keek later omhoog en zei "ik lijk messchien alleen maar ben het niet ook al heb ik mijn eerste familie niet meer naar mijn 2e kan ik nu nu niet naar toe en mijn 3e heeft me eruit gezet maar toch zal er wezens zijn die er bij mij blijven".
JE LEEST
wolf child
Fantasylang geleden was er een meisje en een jongen. het meisje hat de kracht van licht en de jongen de krachten van schaduw. ze konden in wolven veranderen en ze waren broer en zus. maar op een dag werd de broer verteert Door duister en kwaad. De zus heef...