the kristals

83 7 0
                                    

Maia.pov
Ik werd wakker en ik schreeuwde "OKE IK HERINNER MIJ ALLES DUS LEG NU UIT !!!" "wat uitleggen?" vroeg mijn wolven vader "alles, waarom ik hier ben" zei ik "waarom lucky zo groot is en het feit dat ik een wolf ben" toen zei aboe "ik zal alles  uitleggen maar eerst heb ik nog iets voor jou". Hij pakte twee kristallen eentje was klein en mooi helder blauw. de andere was iets groter en was mooi zacht roze. Hij bracht de kristallen naar mij en lechte ze op de grond. Ik keek er naar en toen begonnen ze te gloeien. de blauwe kreeg een klein zwart lijntje en klom op om mijn nek het leek op een soort van ketting. De roze kreeg groene plantjes en klom om mijn rechter voor poort en de plant cirkelde deels om mijn poot. Ik probeerde ze er af te halen maar het lukte niet ik vroeg "wat is dit?" aboe zei "dit zijn speciale kristallen die iemand uitkiest om ze te beschermen en hij koos jou dus het is zeker dat jij een natuur beschermer bent" "en dat is?" vroeg ik "iemand met speciale natuur krachten, die de dieren wereld verdedigd" zei Aboe toen vroeg ik "maar waarom ik?" toen zij aboe "alles word uitgelegd in een speciale tempel, waar we morgen naar toe gaan, ga nu maar slapen het word laat" toen vroeg ik "wacht, wat gaat er gebeuren met lucky?" "met mij komt het wel goed" zei lucky toen zij mijn wolven vader "je mag wel bij ons slapen" ik lucky en mijn vader liepen de hut van aboe uit en gingen naar de grot toe.
Sorry dat het een beetje lang duurde maar hier was die dan eindelijk het nieuwe hoofdstuk de andere komt er wel snel dat beloof ik maar jongens en meisje heel erg bedankt al voor het lezen ik heb al 213 lezers erg bedankt en vergeet niet als je dat wil mee te doen aan mijn personage wedstrijd dan kun je je eigen verzonnen personage en draken naam op geven het zal heel leuk zijn als je meedoet en als je wint komt het personage in mijn nieuwe boek dat ik een keer wil maken hij heet dragon knights al vast bedankt ♡♥♡

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu