the true

47 2 0
                                    

Maia.pov

Het is vier jaar later ik had een mooi nieuw leven gekregen maar de laatste tijd werd ik gekweld Door mijn krachten. Ik weet niet waarom maar het is alsof mijn wolf kant het wil overnemen. Maar omdat ik met iemand heb gevochten zat ik bij de rector. ik had de jongen zo hard gekrapt dat hij fijv grote sneeën in het gezicht had. De rector riep me naar binnen daar zat die jongen dan te wachten met angst in zijn ogen en mijn ouders zitten naast "shit" dacht ik. Ik ging zitten de rector vertelde wat er was gebeurt en mijn straf ik kreeg tijdelijk schorsing. Ik liep naar de auto mam ging naar een andere auto omdat ze moest werken. Toen kwam mijn vader de auto in hij deed de gordel om en start de auto hij was dood stil. Ik zei "het was niet mijn fout" "WIE ZIJN FOUT WAS HET DAN!! alsof die jongen zich zelf pijn doet" "nee maar hij maakte er wel naar " zei ik mijn vader zij "Hoe heb je het gedaan die grote sneeën waarom moest er bloed vloeien" ik zei "als ik zei waarom zou je me toch niet geloven" "nou vertel" zei mijn vader ik zei "sorry ik kan het niet vertellen" mijn vader zei "de laatste dagen herken ik je niet meer je doet zoveel rare dingen alsof je een wild beest bent ik heb er genoeg van week huisarrest je mag nergens naartoe tot je schorsing is opgeheven" ik zuchte " oke pap" we waren eindelijk thuis ik ging gelijk naar boven. Ik ging naar mijn kamer toe ik zach liz zitten op mijn bed met een zak ships en een koptelfoon op. Ik vroeg aan liz "wat doe jij hier boefie" ik gooide mijn tas neer op de grond en ging naast haar zitten ze zei "ik wou even wat muziek luisteren en heb gehoort wat je hebt gedaan waarom deed je dat. Ik zucht en zei "ik deed dat Door zelf verdediging want weet je ik ben niet helemaal wat je denkt dat ik ben". Liz gooide de zak en deed de koptelefoon weg en vroeg "Alsjeblieft vertel het me " ik zei "ik denk niet dat je het zou begrijpen en het is eigenlijk een geheim" "pleaaaaaaase" smeekte ze. "Nou oke dan vanavond na het eten vertel ik het je maar dan moet je het wel geheim houden belooft" ze zei met glinsterende ogen " belooft" en toen gaf ze me een grote knuffel en huppelde mijn kamer uit. Het was avond we zaten aan tafel te eten pap keek me erg streng aan. Iedereen kreeg een toetje behalve ik ik vroeg "mag ik niet wat" mijn vader zei boos "geen toetje voor jou" mijn moeder zei "kom op je hebt haar al genoeg gestraft ze mag gerust een toetje" mijn vader zei nog bozer "nee dat mag ze niet" en toen begonnen ze te bek vechten ik riep "HOU OP!! Het is al erg dat ik iemand pijn heb gedaan en huisarrest heb maak het nu nou niet nog erger en bedankt mam maar ik hoef geen toetje ik ga vast naar boven" ik ging van tafel en ging naar boven . Ik klom voorzichtig uit het raam en klom op het dak en ging liggen en keek naar de sterren. Liz klom ook uit het raam en ging naast me zitten. En zei "geloof ik heb je me belooft om alles nu uit teleggen" ik zei "ja dat klopt" ik vertelde verder "nou kijk ik ben eigenlijk je zus niet " ze zei "echt niet maar waarom ben je dan hier " ik zei "ik zou je alles uitleggen het begon toen mijn familie stierf Door een vliegtuig ongeluk" ze zij "wauw heb je dat echt overleeft" ik zei "ja nou ik zou eigenlijk er ook niet meer zijn maar een sneeuw witte wolf met de naam sara heeft me speciale krachten gegeven zodat ik bleef leven liz zei "was ze echt zo mooi als sneeuw" ik zei "ja zeker maar toen ik wakker werd herinnerde ik helemaal niks meer en ik kreeg een nieuwe familie een vader een moeder 4 broertjes en een zusje" toen zei liz "wauw dat zijn veel broertjes en zusjes vertel verder" ik zei verder "toen ik 10 was ontmoete ik een wolf dat eigenlijk mijn hond was die heeft me alles vertelt en later wist ik alles weer en toen werd mij ook verteld over een legende over twee wolven een witte en een zwarte maar die zwarte werd slecht en hij nu weer terug is" toen zei " en nu" ik vertelde " ze gaven me een armband en ketting en ik moest naar een berg toe maar onder tussen was die zwarte wolf de hele jungle aan het verduisteren en zette de witte gevangen en toen ik op die berg was en huilde naar de maan kon ik mijn krachten gebruiken" ze zei "wauw en dus voor je eigenveiligheid ben je nu hier" ik zei "dat klopt en kijk is" ik deed mijn mauw omhoog en zei "dit is die armband "wauw hij is echt mooi" zei liz toen zei ik "weetje ik heb vandaag een vriend van mij nog niet gesproken zullen wel dat nu doen" liz knikte ik zette mijn handen aan mijn mond en begon een deuntje te fluiten . Toen ik klaar was zei ik "we hoeven nu alleen te wachten". Maar toen kwam tim op het dak en zei "hem ik heb net alles gehoort wat je zei klopt dat echt?" Toen zuchte ik en zei "ja dat klopt maar je moet het wel geheim houden " op dat moment kwam toekie aan gevlogen Tim zei "wauw is dat een toekan" "dat klopt" zei ik. Ik stelde toekie aan iedereen voor en zei wat er vandaag is gebeurt. Het stelde voor dat ik morgen naar het bos buiten de stad moest gaan. Tim zei "gaaf kunne wij ook mee " ik vroeg aan toekie of ze ook mee mochten en het 4 dagen later kan en ze mochten mee en het was goed maar ik bedacht me opeens dat ik huisarrest heb maar daar bedenk ik wel iets op.
Ik wil iedereen nog bedanken voor de 519 lezers ik ben de erg trots op ik moet alleen nog goed bedenken hoe ik de volgende hoofdstukken ga doen maar die komen wel snel blijf gewoon lezen dan komt het vanzelf en ik wou eigenlijk dit boek in de kerstvakantie af hebben en dan stop ik even met wattpad  omdat ik dan examens heb maar alvast heel erg bedankt voor het lezen ♡♥♡

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu